de boel heeft een tijdje plat gelegen .. vandaag maar weer eens wat geen doen ,
het is de Ebben 1208 van Rambo geworden ; transparante buitenbeits ... proefstukje voorzien van de eerste laag .
verwacht dat het 2 dunne lagen gaan worden om het mooi te krijgen .
Er zijn 42 resultaten gevonden
- ma 28 mei 2012, 14:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zwart met houtnerf ?
- Reacties: 10
- Weergaves: 2508
- ma 28 mei 2012, 14:40
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Accu schroefmachine
- Reacties: 165
- Weergaves: 10862
Re: Accu schroefmachine
ben erg tervreden met mijn Makita DF-330d ... mooi 10.8V machientje
bij praxis gekocht met wat korting voor 159,-
bij praxis gekocht met wat korting voor 159,-
- ma 30 apr 2012, 7:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zwart met houtnerf ?
- Reacties: 10
- Weergaves: 2508
Re: zwart met houtnerf ?
mystiek ebben staat er inderdaad bij , zwart kan ik helaas niet vinden .. maar eens in de winkel kijken of ebben donker genoeg is
- zo 29 apr 2012, 12:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zwart met houtnerf ?
- Reacties: 10
- Weergaves: 2508
zwart met houtnerf ?
vast al tig keer langsgekomen maar ik vraag het toch hoe verf /wax/beits of weet ik t wat ; hout zo dat ik een zwarte semi transparante laag krijg waardoor de houtnerf te zien is . is overigens voor een projectje bestaande uit : Ascendant audio chaos 12 d2 in serie Hypex ds 4.0 kistje van 52H x 50B ...
- ma 06 feb 2012, 17:46
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
- Reacties: 13
- Weergaves: 527
Re: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
ziet er goed uit ... komt op t lijstje erbij
- zo 05 feb 2012, 20:50
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
- Reacties: 13
- Weergaves: 527
Re: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
en waar ga ik die zetten ?
- zo 05 feb 2012, 13:55
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
- Reacties: 13
- Weergaves: 527
Re: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
probleem is dat ik denk ik niet verder kom dan 0,5 liter als ik een pod ga bouwen en uitrichten word een probleem uitdaging ... vanaf hoe laag zou bv. een scanspeak R3004/602000 in te zetten zijn , of een D3806/820000 neem aan toch wel lager dan de in de datasheet gebruikte 12db/octaaf op 2.5Khz ......
- zo 05 feb 2012, 12:56
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
- Reacties: 13
- Weergaves: 527
tweeters die laag inzetbaar zijn gezocht
beste forumleden , Ik zoek dus een setje tweeters die lekker laag inzetbaar zijn , dit omdat het voor in een auto is (podium) , en nee geen directe vraag voor op een car-audio forum omdat ik mij aan het orienteren ben op het home audio spul . -er is een 6 kanaals dsp aanwezig -komt te spelen onder A...
- vr 13 nov 2009, 11:58
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: even een vraagje
- Reacties: 15
- Weergaves: 645
Re: even een vraagje
kistje voor in de auto was ook een (door mij berekende) backloaded horn ,
dus Robnie is er inmiddels bekend mee
dus Robnie is er inmiddels bekend mee
- do 12 nov 2009, 20:16
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Iemand ervaring met volgende headphones?
- Reacties: 27
- Weergaves: 757
Re: Iemand ervaring met volgende headphones?
Is draadloos altijd af te raden ?
mn schoonvader vroeg er om een voor de kerst en was aan het kijken naar de AGK K930 , binnenkort maar eens gaan luisteren ergens ,maar zou toch mooi zijn als iemand alvast zn ervaring ermee kon delen .
mn schoonvader vroeg er om een voor de kerst en was aan het kijken naar de AGK K930 , binnenkort maar eens gaan luisteren ergens ,maar zou toch mooi zijn als iemand alvast zn ervaring ermee kon delen .
- wo 30 sep 2009, 16:51
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Peugeot Partner ombouw
- Reacties: 21
- Weergaves: 3487
Re: Peugeot Partner ombouw
de Fi BTL met alle opties is eerder 2500 Wrms belastbaar (en ook daar zal ie niet warm of koud van worden) .
en inderdaad , zonde om je stereobeeld o zeep te helpen .
en inderdaad , zonde om je stereobeeld o zeep te helpen .
- di 18 aug 2009, 22:15
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: waterdicht maken van kopse kanten van Multiplex
- Reacties: 6
- Weergaves: 2171
- vr 14 aug 2009, 19:04
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: The million dollar speaker (per kant!)
- Reacties: 4
- Weergaves: 557
- vr 07 aug 2009, 19:21
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Beste kleine full range driver
- Reacties: 74
- Weergaves: 9307
- za 07 mar 2009, 19:31
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248830
mocht er nog iemand op zoek zijn naar twee 8inch TCsounds met alu conus , en twee 12 inch LMS van TCsounds
hier doet iemand ze weg ,
http://www.soundsolutionsaudio.com/foru ... opic=26014
hier doet iemand ze weg ,
http://www.soundsolutionsaudio.com/foru ... opic=26014
- zo 01 mar 2009, 20:37
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: kleine autosub
- Reacties: 39
- Weergaves: 3994
- zo 01 mar 2009, 20:29
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: kleine autosub
- Reacties: 39
- Weergaves: 3994
mocht je dit nog niet gedaan hebben , kun je je even aanmelden bij www.showyoursound.nl je zult daar wel even door de zee van reclame-boodschappen moeten heenprikken van importeurs maar er zitten ook genoeg (VEEL) mensen die echt met caraudio bezig zijn. verder mag je wel iets specifieker zijn , wan...
- za 28 feb 2009, 14:12
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Open baffle systeem met nagenoeg 0 kennis maar wel spullen
- Reacties: 465
- Weergaves: 31391
- za 28 feb 2009, 13:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Open baffle systeem met nagenoeg 0 kennis maar wel spullen
- Reacties: 465
- Weergaves: 31391
- za 28 feb 2009, 12:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Open baffle systeem met nagenoeg 0 kennis maar wel spullen
- Reacties: 465
- Weergaves: 31391
in de bibliotheek van zelfbouwaudio staat een artikel met de volgorde waarop je de parameters het best kunt invoeren .
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2
- za 28 feb 2009, 10:36
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: hulp gezocht met bouwen van pa set
- Reacties: 38
- Weergaves: 3140
- vr 27 feb 2009, 19:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: hulp gezocht met bouwen van pa set
- Reacties: 38
- Weergaves: 3140
wat een geld voor een setje om mee te beginnen !
voor het laag is dit wel een idee ...
http://www.cerwinvega.com/foldedhorn_ts42.php
voor het laag is dit wel een idee ...
http://www.cerwinvega.com/foldedhorn_ts42.php
- do 26 feb 2009, 8:00
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: 15" subwoofer driver
- Reacties: 30
- Weergaves: 3870
TCsounds is toch al een hele tijd geleden over de kop gegaan (2004 ofzo) zijn doorgestart onder de naam Audiopulse ,ook erg mooie spulletjes maar vrij prijzig . @Robnie : hey ook hier ??? @Vleer , gefeliciteerd met je aankopen , ik denk dat je er heel tevreden mee gaat zijn , denk wel dat de rest va...
- do 18 dec 2008, 19:56
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Linkwitz transform => Exodus Shiva
- Reacties: 49
- Weergaves: 7783
overeenkomsten zijn naam en naamgever , Dan Wiggins ontwerpt de exodus subs namelijk , de Exodus Shiva is gebaseerd op een andere Adire sub , er is XBL2 aan toe gevoegd en een hogere x-max , belastbaarheid is verhoogd , rest van de T/S is aangepast om de iets hogere mmd te compenseren , ik kan allee...
- zo 14 dec 2008, 10:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer monster
- Reacties: 45
- Weergaves: 4192

