Probeer deze eens
http://www.mark-tronik.de/en/index.php?swf=1
Hier heb ik een aantal jaren geleden voor een redelijke prijs 4 koolblokken besteld !
mvg
ST
Er zijn 116 resultaten gevonden
- do 09 jan 2014, 8:44
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Koellichamen
- Reacties: 13
- Weergaves: 592
- wo 17 jul 2013, 15:34
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: grote afrond frees
- Reacties: 14
- Weergaves: 1611
Re: grote afrond frees
Inderdaad geweldig.
Heb er zelf ook over nagedacht om een afgerond front te maken en dit was 1 van de oplossingen om het bewerkstelligen.
En het werkt dus ! Super.
Heb er zelf ook over nagedacht om een afgerond front te maken en dit was 1 van de oplossingen om het bewerkstelligen.
En het werkt dus ! Super.
- do 11 jul 2013, 7:02
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: grote afrond frees
- Reacties: 14
- Weergaves: 1611
Re: grote afrond frees
kun je niet zo'n goedkoop freesje in 12mm scoren en dan een bovenfrees lenen/huren ofzo? Ben al aan het zoeken geweest. De grote machine verhuur bedrijven, althans hier in de buurt van Zutphen, hebben slechts bovenfrezen met een spantang van 6 of 8mm. of als je je baffle nog los hebt even langs een...
- wo 10 jul 2013, 8:23
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: grote afrond frees
- Reacties: 14
- Weergaves: 1611
- di 09 jul 2013, 21:59
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: grote afrond frees
- Reacties: 14
- Weergaves: 1611
grote afrond frees
Ik ben op zoek naar een grote afrond frees. Radius van 19 of 20 mm. In Nederland zijn die dingen *&*^%$ duur. Op ebay zijn ze te vinden voor 8 euro en hoger. Ja, ik begrijp dat het met prijs/kwaliteit te maken heeft, maar dit prijs verschil is niet te rechtvaardigen voor die paar keer dat ik een...
- ma 08 jul 2013, 7:15
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: lamellen of deuvels
- Reacties: 5
- Weergaves: 1233
Re: lamellen of deuvels
je freest in twee aparte handelingen met de deuvel teken je met het ene gat het andere af ,dat kan nooit fout. Ten opzichte van elkaar klopt dat. Maar de fout die je maakt met aftekenen, boren, uitlijnen van de 2 delen end. Is dat overkomelijk ? Met een lamellenfrees heb je een vaste referentie, de...
- za 06 jul 2013, 22:27
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: lamellen of deuvels
- Reacties: 5
- Weergaves: 1233
lamellen of deuvels
Wat is beter, lamellen of deuvels ?
Wie heeft hier ervaring mee ?
mvg
ST
Wie heeft hier ervaring mee ?
mvg
ST
- ma 17 jun 2013, 7:38
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: dipool mid
- Reacties: 6
- Weergaves: 374
Re: dipool mid
Ik heb zelf nog een tweetal Vifa M21WP's liggen. Preciese artikel nummer moet ik even opzoeken. En waar ik ook erg gecharmeerd van ben is de Tangband W6-623. http://www.juoiga.eu/index.php?p=1&merk=9&id=60 Henk-Jan noemde deze in een andere post. Nog andere betaalbare suggesties ? mvg ST
- za 15 jun 2013, 14:54
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: dipool mid
- Reacties: 6
- Weergaves: 374
dipool mid
Na diverse topics hier gelezen te hebben en op diyaudio weet ik waar een woofer aan moet voldoen.
Zijn er echter ook basis specs waar een mids aan voldoen ? Zoals :
- frequentie bereik
- qts
mvg
ST
Zijn er echter ook basis specs waar een mids aan voldoen ? Zoals :
- frequentie bereik
- qts
mvg
ST
- za 15 jun 2013, 11:42
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: forum instellingen
- Reacties: 5
- Weergaves: 342
[SOLVED] forum instellingen
Bedankt.
Het is gelukt.
mvg
ST
Het is gelukt.
mvg
ST
- vr 14 jun 2013, 9:24
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: forum instellingen
- Reacties: 5
- Weergaves: 342
forum instellingen
Hallo,
Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
mvg
ST
Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
mvg
ST
- zo 09 jun 2013, 22:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ripole / w frame subs
- Reacties: 2
- Weergaves: 229
ripole / w frame subs
ik ben inmiddels diverse Ripole en W-Frame designs tegen gekomen maar kan geen enkele calculatie/simulatie tool vinden
om een optimaal design te maken.
diyaudio.com is op dit moment niet echt cooperatief (laad geen oudere topics bijv 2007)
Wie kan me helpen
mvg
ST
om een optimaal design te maken.
diyaudio.com is op dit moment niet echt cooperatief (laad geen oudere topics bijv 2007)
Wie kan me helpen
mvg
ST
- vr 13 jan 2012, 15:24
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
- Reacties: 434
- Weergaves: 10755
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik kom ook !
mvg
ST
mvg
ST
- wo 16 feb 2011, 7:22
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
- Reacties: 9
- Weergaves: 437
Re: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
Hele nare tikken vanuit de harde schijf neem ik aan? :? Ik heb de schijf gisteravond uitgebouwd. En ik kan zeggen............ hij geeft niet alleen tikken wanneer de speler aan staat. Het rammelt eenbeetje binnen in :-s Dan is de harde schijf waarschijnlijk aan zijn eind. Nieuwe erin en hij werkt a...
- di 15 feb 2011, 18:50
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
- Reacties: 9
- Weergaves: 437
Re: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
@knuisje
hoe zit het met online content zoals youtube ?
mvg
ST
hoe zit het met online content zoals youtube ?
mvg
ST
- di 15 feb 2011, 15:17
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
- Reacties: 9
- Weergaves: 437
Re: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
Lekker OT :lol: Eigenlijk zocht ik advies over een andere mediastreamer. In de KISS DP558 zit een 80-GB maxtor schijf. Deze heb ik al eens proberen te vervangen met een andere maxtor en vanaf dat moment weigerde de speler helemaal op te starten. Wat voor fs staat er bij een KISS op de HD ext2 ? Ik h...
- di 15 feb 2011, 13:46
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
- Reacties: 9
- Weergaves: 437
Re: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
Ik heb een nieuwe voeding, een nieuwe DVD reader en 1.17 FW met de update van HiJack.
Het ding kan prima streamen vanaf mijn server.
Ik hoor echter hele nare tikken. Het lijkt wel als of de lees/schrijfkop van de HD heen en weer springt.
mvg
ST
Het ding kan prima streamen vanaf mijn server.
Ik hoor echter hele nare tikken. Het lijkt wel als of de lees/schrijfkop van de HD heen en weer springt.
mvg
ST
- di 15 feb 2011, 10:41
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
- Reacties: 9
- Weergaves: 437
Mediastremaer keuze LG DP1B of Netgear NEOTV 550 ?
Mijn KISS DP-588 is nu echt ter ziele. Ik ben lang op zoek geweest naar een vergelijkbaar device maar die is er niet echt. De AC RYAN DVR komt in de buurt maar ondersteunt alleen EPG op DVB-T. Ik hoef ook niet zo nodig meer op te nemen en ik heb er enorm van gebaald dat een apparaat in destijds hoge...
- di 15 feb 2011, 7:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ripole theorie
- Reacties: 6
- Weergaves: 372
Re: Ripole theorie
Bedankt.
Dat wordt dus bouwen / proberen en meten !
mvg
ST
Dat wordt dus bouwen / proberen en meten !
mvg
ST
- vr 11 feb 2011, 11:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ripole theorie
- Reacties: 6
- Weergaves: 372
Re: Ripole theorie
hmmmm, OK.
Ik vind Edo's Geyron ontwerp erg mooi, maar wil kijken of ik binnen de 32 cm breedte kan blijven.
Dat betekent dat de 100 mm delen, zoals Edo ze getekend heeft, rond de 80 moeten uitkomen.
Aan de hand van dat idee wil ik graag weten wat dat voor invloed heeft.
mvg
ST
Ik vind Edo's Geyron ontwerp erg mooi, maar wil kijken of ik binnen de 32 cm breedte kan blijven.
Dat betekent dat de 100 mm delen, zoals Edo ze getekend heeft, rond de 80 moeten uitkomen.
Aan de hand van dat idee wil ik graag weten wat dat voor invloed heeft.
mvg
ST
- vr 11 feb 2011, 8:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ripole theorie
- Reacties: 6
- Weergaves: 372
Ripole theorie
Ik ben op zoek naar meer informatie omtrent Ripoles of w-type dipoles. De volgende sites leggen meer uit over de bouw http://www.lautsprechershop.de/hifi/index_en.htm?/hifi/ripol_en.htm http://www.xenophonics.net/indexnl.htm http://www.linkwitzlab.com/woofer.htm maar niet over de afstemming end.... ...
- di 18 jan 2011, 7:35
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: L-R + tijdvertraging?
- Reacties: 17
- Weergaves: 644
Re: L-R + tijdvertraging?
Neem dat artikel in Elektruur niet serieus a.u.b., dat is grote flauwekul en niets anders dan gewoon een 2e orde filter als elk ander uiteindelijk: Moeilijk doen met een blabla verhaal om hetzelfde te bereiken wat ook simpel kan. Het gaat niet zo zeer om het filter zelf als wel de uitleg van de all...
- ma 17 jan 2011, 13:16
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: L-R + tijdvertraging?
- Reacties: 17
- Weergaves: 644
Re: L-R + tijdvertraging?
Kijk hier maar eens naar.
http://en.wikipedia.org/wiki/All-pass_filter
Elektuur heeft jaren geleden een crossover filter gemaakt met behulp van dit principe.
Het heette meende ik "actief subtractief filter".
mvg
ST
http://en.wikipedia.org/wiki/All-pass_filter
Elektuur heeft jaren geleden een crossover filter gemaakt met behulp van dit principe.
Het heette meende ik "actief subtractief filter".
mvg
ST
- vr 14 jan 2011, 12:56
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: L-R + tijdvertraging?
- Reacties: 17
- Weergaves: 644
Re: L-R + tijdvertraging?
Je kan eens kijken naar allpass filters. Deze hebben voor de hele bandbreedte een redelijk constante phase-shift.
Maar ik denk niet dat je daar 15-20 ms mee gaat krijgen.
Digitaal is toch de beste oplossing.
Houd daarbij rekening dat een AD conversie al 1 ms tijd vertraging geeft.
mvg
ST
Maar ik denk niet dat je daar 15-20 ms mee gaat krijgen.
Digitaal is toch de beste oplossing.
Houd daarbij rekening dat een AD conversie al 1 ms tijd vertraging geeft.
mvg
ST
- vr 22 okt 2010, 8:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Wat te doen met een paartje niet-spelende QUAD ESL-63???
- Reacties: 25
- Weergaves: 1180
Re: Wat te doen met een paartje niet-spelende QUAD ESL-63???
Laten reviseren !!!!!
Vraag eens bij Rob de Lugt uit Den Haag .
Er zijn diverse ESL adepten die het voor je kunnen doen !
mvg
ST
Vraag eens bij Rob de Lugt uit Den Haag .
Er zijn diverse ESL adepten die het voor je kunnen doen !
mvg
ST
