Hallo,
Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
mvg
ST
forum instellingen
Moderator: Beheerdersteam
Re: forum instellingen
Ik neem aan dat je bekent bent met de link "Toon nieuwe berichten"
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: forum instellingen
Door onder die 'Forum instellingen' te kiezen voor 'Wijzig weergave instellingen'. M.u.v. 'Toon onderschriften' zie je hieronder de standaard instellingen. Heb je deze niet anders ingesteld, dan worden inderdaad de onderwerpen en berichten met de laatste posts bovenaan getoond.blu_line schreef:Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
