Er zijn 299 resultaten gevonden

door danielv
zo 19 sep 2010, 22:34
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Pico Tango bouw en keuze topic
Reacties: 178
Weergaves: 20480

Re: Pico Tango bouw en keuze topic

Bump, ik heb ze een hele tijd weg gelegd, maar nu eindelijk ze een x kunnen beluisteren, al was het maar 1tje :) ik moet zeggen ze klinken erg goed in het midden en hoog gebied alleen overheerst laag nogal ( wat ook was voorspeld) ik denk zelf dat er nog een boel gefilterd moet worden maar het ziet ...
door danielv
wo 03 mar 2010, 19:06
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: WIE DURFT ...
Reacties: 163
Weergaves: 43629

Re: WIE DURFT ...

opladen lukt niet, was net bezig met de mainware te flashen ( dus ook oplaad cycly enzo) toen was de batterij dus leeg en opladen werkt dus niet, heb trouwens wel een tijdje aan de labvoeding gehad ( de lipo accu) wel met een emmer water ernaast voor het geval dat:P toen herkende de pc hem wel maar ...
door danielv
wo 03 mar 2010, 17:59
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: WIE DURFT ...
Reacties: 163
Weergaves: 43629

Re: WIE DURFT ...

Ik had net een nieuwe telefoon binnen ( van barry) alleen zat er nog een simlock op, dus ik bezig met dat ding te flashen, valt dat de mobiel in één keer uit :roll: batterij leeg :-# dus nu slaapt ie voor altijkd :cry:
door danielv
do 28 jan 2010, 17:27
Forum: Aangeboden
Onderwerp: waarschuwing - scammers zijn overal
Reacties: 72
Weergaves: 9802

Re: waarschuwing - scammers zijn overal

yup, het is ook met van die uitgeprinte a4tjes op de ramen geplakt :roll:
door danielv
do 28 jan 2010, 16:52
Forum: Aangeboden
Onderwerp: waarschuwing - scammers zijn overal
Reacties: 72
Weergaves: 9802

Re: waarschuwing - scammers zijn overal

er zit nu trouwens een Western Union Bank in Groningen, vlak bij de pathe :roll: :roll:
door danielv
wo 20 jan 2010, 16:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Er zit iets niet goed!
Reacties: 11
Weergaves: 567

Re: Er zit iets niet goed!

door danielv
zo 01 nov 2009, 19:04
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 248136

Re: het "te koop gezien" topic....

over die trafo's op sommige ervan zit een sticker, dus daar zou informatie op kunnen staan van de transformator,
misschien toch te overwegen:)
door danielv
za 31 okt 2009, 11:33
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 248136

Re: het "te koop gezien" topic....

kan iemand die trafos niet ophalen??
zien er wel interessant uit
door danielv
zo 25 okt 2009, 14:50
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Nixie Display
Reacties: 20
Weergaves: 1027

Re: Nixie Display

Ik zit er om te denken om hem ook te gaan te bestellen alleen kom ik er bij een paar dingen niet uit,
Het enigste wat ontbreekt bij het kitje = Behuizing, nixie buisjes en voeding. alleen wat voor voeding hebben deze nixies dan nodig?
Welke nixie buisjes kun je hiervoor gebruiken?

Groeten
door danielv
zo 25 okt 2009, 14:36
Forum: Bronnen
Onderwerp: Nieuwe snaartjes cass.deck, wie kan dit?
Reacties: 8
Weergaves: 966

Re: Nieuwe snaartjes cass.deck, wie kan dit?

ik heb hier een service manual: van een CT-740, maar loop werk is denk ik niet het zelfde, hoop dat je er wat aan hebt :D eehm hier een CT 777 op marktplaats voor 15 euro http://link.marktplaats.nl/286455630 ik kwam er bij toeval achter dat de CT 777 manual hetzelfde is als de CT-900 CT-93 CT-979 je...
door danielv
za 24 okt 2009, 17:50
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Nixie Display
Reacties: 20
Weergaves: 1027

Re: Nixie Display

:O

[wens mode] kan er ook 1 met 4 buisjes en dan gewoon veel goedkoper voor studenten en jongere mensen ;) [/wensmode]
door danielv
vr 17 jul 2009, 13:09
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 248136

-
door danielv
do 18 jun 2009, 21:57
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Reacties: 185
Weergaves: 13294

weidok schreef:
idee:

linkjes van topics van ontwerpen op de luisterdag
is misschien ook leuk om informatie op te doen

of informatie uitprinten van je speakers en/of apparatuur
kunnen we dit op de luisterdag lezen :)


ik dacht dat je vakantie had
door danielv
do 18 jun 2009, 16:33
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Pico Tango bouw en keuze topic
Reacties: 178
Weergaves: 20480

schop

[img]http:/145.97.224.166/daniel/foto%27s/DSC00439%20%5B800x600%5D.JPG[/img]

eerste kleur grondverf
door danielv
di 09 jun 2009, 15:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Philips FA650/00R met kuren
Reacties: 8
Weergaves: 2691

dankjewel, ik had al gezocht maar juist dit niet gevonden :oops:
door danielv
di 09 jun 2009, 14:05
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Reacties: 185
Weergaves: 13294

kan iemand een meetsetje meenemen + drivers, zodat ik mijn pico's dan kan doormeten :)
door danielv
di 09 jun 2009, 13:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Philips FA650/00R met kuren
Reacties: 8
Weergaves: 2691

een erg grote schop maar toch, ik ben er dus achter gekomen dat het de potmeter is, aangezien als het geluid gaat ruisen en vervolgens draai je aan de potmeter dan blijft is het voor een tijdje weer weg. Maar hoe maak je zo'n potmeter nou schoon? moet ik hem eerst open maken en helemaal schoonmaken ...
door danielv
ma 04 mei 2009, 17:53
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Eerste projectje
Reacties: 25
Weergaves: 2093

:o hornbach medewerker krijg je ook korting op hout dan?

maar je kan het oplossen door 2 platen dus in de diepte te zetten, als je poort alleen wel openblijft dan want anders is het geen transmissielijn luidspreker meer :wink:
door danielv
ma 04 mei 2009, 17:35
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Eerste projectje
Reacties: 25
Weergaves: 2093

je wilt zeggen dat ze iets breder zijn: laten we gaan rekenen: de binnenmaten horen te zijn: 95 X 220 400 MM = 7410000 mm3 = 7.410 dm3 = 7.4L jij hebt: 95*220*400 =8360000 cm3 = 8.36 dm3= 8.36 Liter, ja dit maakt uit je inhoud van je kast is nu groter :wink: gooi dit hout gewoon weg en zaag een nieu...
door danielv
ma 04 mei 2009, 16:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Eerste projectje
Reacties: 25
Weergaves: 2093

wat leuk:) ik zou je wel willen helpen met testen,, allen hebben we geen beschikking over meetapparatuur. Ik woon in Zuidhorn ( ken je vast wel)


groeten

Danielv
door danielv
ma 04 mei 2009, 11:59
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Reacties: 402
Weergaves: 40265

lekker slim :x

edit: volgende keer beter

en wat als dit niet werkt?
door danielv
ma 04 mei 2009, 11:44
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Reacties: 402
Weergaves: 40265

hmm de broer van een vriend van mij beschikt op school over een draaibank, misschien wil die dat *tegen betaling* wel maken, zal wel veel goedkoper zijn denk ik
door danielv
ma 04 mei 2009, 11:39
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: 1 kanaal valt soms weg bij het aanpassen van het volume
Reacties: 13
Weergaves: 1509

hier is de manual :wink:
door danielv
do 30 apr 2009, 18:39
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: 1 kanaal valt soms weg bij het aanpassen van het volume
Reacties: 13
Weergaves: 1509

ik heb de manual voor je, stuur maar een pb als je hem wilt hebben
door danielv
zo 26 apr 2009, 20:24
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Proof of concept (8x 2" Tangband)
Reacties: 402
Weergaves: 40265

zijn ze al klaar??