Zaterdag september 2009 !!
4 de Zelf_Bouw_Audio luisterdag van het Noorden
te Beetsterzwaag
Bijgewerkt op
22 september 2009
de bedenkers

van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen
De liefhebbers zijn:
1: Citizen Kane
2: audiomanics - Kees
3: evil-ien - evelien
4: buizenbuzz
5: HoMeR - Henk
6: Maarten
7: Rene vos
8: danielv -daniel
9: Barry2001
10: Roland - Roland (Crafy)
11: RumoH - Rudy
12: Koss
13: jnijboer - jelle
14: sjons
15: Stephen2006
16: Gast Stephen2006
17: cve
18: AatV - Aat
19: Tubehead
20: Implo
21: gast van Implo ??
22: Tor-Amp
23: Gast Tor-Amp
23: Wouter
24: Roelof (gast wouter)
25: gervanja
26: richard - Richard
27: sietse - Siet
se
28: weidok - Ytzen
29: koifarm - ronny
Afgemeld:
1: Fokko
2: Henkjan
3 Eric
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis"
Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN:
50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 9.30 uur koffie/ thee met cake (eigenbouw?)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
...........rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 11.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:30 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.15 uur afsluiten, inladen en opruimen.
KORT OVERZICHT APPARATUUR
Versterkers:
Voortrappen:
1: zelfbouw klasse A ...................RumoH ???
2: MM Audio v.versterker - Rene Vos
3: Green Frog ReLaixed vv ............cve
4: zelfbouw preamp - koifarm
Eindtrappen:
1: Bryston 4B-NRB klasse AB ..........richard
2: Green Frog ReLaixed vv ............cve
3: 2 monoblokken met UcD400 HxR...Cve
Geintregeerde versterkers:
1: Yarland Pro88IISA - Roland
2: Magnat MA 800 ........RumoH
3: Klasse A zelfbouw....Tor-Amp
4: Audioromy buizenamp - koifarm
CD spelers:
1: Astin Trew AT 3000cd? - Roland
2: Denon DCD3000 - Koss ?
3: Advance acoustic cd-loopwerk + Acoustic dac. (buizen)-Rene Vos
4: gemod. Shaling cd speler - koifarm
Draaitafel(s) en voorvoortrappen:
1: zelfbouw ?? - arm ?? element Dynavector MC high 19*5 - jnijboer
2: Phonodude ................................................- Tubehead
3: DT verticaal - element - koifarm
4: Garrard 401, Ortofon MC15 SII - gervanja
Speakers
1: 2 weg Needle's - Wouter
2: Needles - HoMeR
3: Pico Tango's - DanielV
4: Poco Ripole sub met 2 x 30 cm PP, Reckhorn A402 subamp+ satelieten..Roland
5: CA 625 morel - RumoH
6: Hans actieve TL - Rene Vos
7: gemodificeerde A4tjes (sat) + lat sub. beide actief- Rene Vos
8: Chorda's ... Eric - wouter neemt ze mee?
9: Dynaudio audience 52 (gemod) - koifarm
10: Castle Inversion 15 - gervanja
DanielV:
Ik wil als het nodig is wel mijn laptop meenemen,
daar kun je de bestanden dan op afspelen.
Buizen muziekserver - koifarm
Voor Luisterschema zie bericht
nr. 3 van dit topic !
Kijk de vlag bij de ingang hangt al weer uit:
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
O ja nog even dit:
Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
Luidsprekers
Versterker(s)
CD speler
Draaitafel
Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier
http://www.stichtingonshuis.com/
foto voorkant aan de Hoofdstraat