https://hifi.nl/tweedehands/10052114/Ve ... peelt-niet!
50€
Er zijn 22 resultaten gevonden
- do 08 jul 2021, 18:53
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250019
- ma 05 aug 2019, 20:44
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Potmeter Sony STR-D390
- Reacties: 3
- Weergaves: 377
Re: Potmeter Sony STR-D390
Hoi Barry & Ray,
Potmeter gereinigd volgens advies Ray, en jawel, beide kanalen werken (voorlopig) weer zonder kraak en uitval.
Heren, hartelijk dank voor de snelle reacties.
Groet, Theo
Potmeter gereinigd volgens advies Ray, en jawel, beide kanalen werken (voorlopig) weer zonder kraak en uitval.
Heren, hartelijk dank voor de snelle reacties.
Groet, Theo
- ma 05 aug 2019, 16:01
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Potmeter Sony STR-D390
- Reacties: 3
- Weergaves: 377
Potmeter Sony STR-D390
Hallo,
Na een tijd gekraakt te hebben nu ook uitval. Weet iemand waar dit nog te bestellen is?
Is een 100k stereo pot met 6 pinnen op rij.
Groet, Theo
Na een tijd gekraakt te hebben nu ook uitval. Weet iemand waar dit nog te bestellen is?
Is een 100k stereo pot met 6 pinnen op rij.
Groet, Theo
- di 20 feb 2018, 18:21
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Hypex Fusion Plate amps
- Reacties: 1479
- Weergaves: 64498
Re: Hypex Fusion Plate amps
+1 Ooit in Breda de workshop bijgewoond maar het geheugen is niet best meer, het grootste deel alweer vergeten! 
- zo 20 aug 2017, 15:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex DLCP probleem
- Reacties: 4
- Weergaves: 224
Re: Hypex DLCP probleem
Probleem opgelost, beide jumpers verwijderd. Nu tijd voor eends23man schreef:Er zijn twee gain instellingen, hardwarematig met de jumpers en softwarematig in de ADC via Controlpanel. Ik heb bij er helemaal geen jumpers op zitten. Geloof dat dat 0db is.
- zo 20 aug 2017, 15:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex DLCP probleem
- Reacties: 4
- Weergaves: 224
Re: Hypex DLCP probleem
Staan alle gain adjusten wel gelijk? Er zitten op de DLCP jumpers voor op de print en in HFD zit ook nog een softwarematige instelling. Op de nieuwe DLCP zitten geen jumpers, op de oude wel en staan op +15 (L + R) Softwarematig staat alles gelijk. Dus die jumpers werken alleen voor het analoge gede...
- zo 20 aug 2017, 14:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex DLCP probleem
- Reacties: 4
- Weergaves: 224
Hypex DLCP probleem
Een 2de DLCP geplaatst. Alle jumpers de goede richting op, testen en werken.
Digitaal in alles goed maar analoog in speelt het rechter kanaal een stuk zachter. (op alle ingangen)
Heeft iemand hier een idee?
Digitaal in alles goed maar analoog in speelt het rechter kanaal een stuk zachter. (op alle ingangen)
Heeft iemand hier een idee?
- za 01 jul 2017, 17:48
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: De WC1D in uitvoering ;)
- Reacties: 272
- Weergaves: 14166
Re: De WC1D in uitvoering ;)
Oke, dank je wel! 
- do 29 jun 2017, 20:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: De WC1D in uitvoering ;)
- Reacties: 272
- Weergaves: 14166
Re: De WC1D in uitvoering ;)
Spulletjes erin. Ruimte zat. ds23man heeft gelijk, 1U wordt wel krap. Bovendien kan ik er nu zelfs nog makkelijk 12 kanaals van maken mocht ik dat echt heel erg graag willen. Wat heb je nodig om een dlcp uit te breiden (6 kanaals naar 12) natuurliijk een dlcp module maar is een extra voeding nodig ...
- ma 13 jun 2016, 10:25
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
- Reacties: 402
- Weergaves: 21060
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Overigens wil ik wel vermelden dat iedereen die ooit een DLCP heeft aangeschaft een mail heeft gehad van Hypex met het dringende verzoek om de nieuwe firmware te installeren. In de oude versie waren wat problemen ontstaan door brakke compiler software. Heb ik toch echt niet ontvangen, en nee niet b...
- wo 27 jan 2016, 12:17
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
- Reacties: 154
- Weergaves: 8815
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=23127[/quote] Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?p=1786980#p1786980[/quote] Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast: Sessie 1 10:00 - 11:30 Sessie 2 13:45 - 15:15[/quote] G...
- ma 14 dec 2015, 12:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex DLCP Control board in 10 mm front
- Reacties: 11
- Weergaves: 669
Re: Hypex DLCP Control board in 10 mm front
Ja ik geloof dat het wel duidelijk is dat er gefreesd moet worden (6.5 mm diep lijkt dus goed te zijn). Trouwens, Winfield, dat is een mooi kastje geworden. Komen de voetjes ook uit Italie of zijn ze ergens anders vandaan? Hoi HansvS, Geen idee waar ze vandaan komen. Behuizing/versterker ooit 2de h...
- zo 13 dec 2015, 13:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex DLCP Control board in 10 mm front
- Reacties: 11
- Weergaves: 669
Re: Hypex DLCP Control board in 10 mm front
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad het draadje van ds23man gelezen en daar kwam ook het idee vandaan om 7 mm uit te frezen. Betekent dit dat het control board ontworpen is voor panels van 3 mm dik? Ik heb de vraag aan Freeskees voorgelegd en hij betwijfelde of 7 mm uitfrezen nodig is. H...
- di 26 mei 2015, 19:19
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
- Reacties: 167
- Weergaves: 8124
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Indien je op 30 mei 2015 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende
Ik kom ook!
Ik kom ook!
- zo 19 apr 2015, 10:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Aleph 30 wordt aleph 5
- Reacties: 43
- Weergaves: 1659
Re: Aleph 30 wordt aleph 5
De trafo is het enige wat misschien voor problemen gaat zorgen. Deze levert 4*18 V ac 750VAC secundair bij 220V ac. op 230V ac komt dit op 4* 19,3V ac, als ik dit gelijkricht kom ik op 19.3*1.41= 27,2 Vdc De aleph 5 vraagt een symmetrische spanning van 34Vdc, ik kom dus nogal wat te kort. Hoi Sander...
- do 29 mei 2014, 14:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ucd400hxr in audiolabor brilliant behuizing on/off schakelen
- Reacties: 3
- Weergaves: 387
Re: ucd400hxr in audiolabor brilliant behuizing on/off schak
Hoi, Zou mij verbazen als dat een potmeter is...is dat niet gewoon een 3 standen draaischakelaar? Die zou je in de regel gewoon moeten kunnen hergebruiken voor het inschakelen van de voeding, zeker als het eentje is die niet op een printplaat zit. Aangezien het dual mono is volstaat 'n SMPS 400/400...
- wo 28 mei 2014, 20:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: ucd400hxr in audiolabor brilliant behuizing on/off schakelen
- Reacties: 3
- Weergaves: 387
ucd400hxr in audiolabor brilliant behuizing on/off schakelen
Ik sta op het punt een setje ucd400hxr te bestellen en in te bouwen in audiolabor behuizingen. Deze werden aan/uit geschakeld met een 3 standen potmeter off/on/auto. Nu wil ik de voorkant origineel houden dus op zoek naar een potmeter die 230V kan schakelen. vraag 1 is dit mogelijk of beter een simp...
- wo 21 mei 2014, 18:11
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: JBL GTI 1500 Subwoofer
- Reacties: 9
- Weergaves: 1017
Re: JBL GTI 1500 Subwoofer
Lijkt me niet de geschikte woofer om sublaag uit te krijgen. :think: Ben op internet aan het zoeken maar kan nog geen geschikte woofer vinden. Als er iemand een 15" kent met lage fs en hoge Xmax hoor ik dat graag. JB Systems SP-15/250 woofer 38cm 250W RMS 8-Ohm Lekkere zware subwoofer van 250 W...
- ma 19 mei 2014, 9:42
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: JBL GTI 1500 Subwoofer
- Reacties: 9
- Weergaves: 1017
Re: JBL GTI 1500 Subwoofer
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties met name Casper.
Ik heb de woofer niet, ik ga verder zoeken.
Gr. Winfield
Ik heb de woofer niet, ik ga verder zoeken.
Gr. Winfield
- za 17 mei 2014, 15:28
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: JBL GTI 1500 Subwoofer
- Reacties: 9
- Weergaves: 1017
JBL GTI 1500 Subwoofer
Een goedemiddag, Na bij Henkjan een subwooferkastje (ongeveer D70xH64xB50cm, bruto 224L) opgehaald te hebben nu op zoek naar een 15" woofertje. Zou een Jbl Gti 1500 (een car subwoofer) geschikt zijn om als home subwoofer te gebruiken? :think: http://www.jbl.com/resources/brands/jbl/products/pro...
- za 24 nov 2012, 12:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: vervangende tweeter magnat vector 55
- Reacties: 7
- Weergaves: 592
Re: vervangende tweeter magnat vector 55
Hallo,
Een originele tweeter lijkt me beter.
Kijk eens bij: http://www.webshop.cerepair-mijdrecht.nl/
Check ook je scheidingsfilters of die nog heel zijn!
Suc6
Een originele tweeter lijkt me beter.
Kijk eens bij: http://www.webshop.cerepair-mijdrecht.nl/
Check ook je scheidingsfilters of die nog heel zijn!
Suc6
- ma 14 mei 2012, 15:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Modificatie-suggesties voor Philips HTR9900 luidsprekers
- Reacties: 456
- Weergaves: 28467
Re: Peerless HDS 106 & Vifa XT25 Pianolak zwart
Kijk eens bij Correct, een complete 7.1 set htr 9900 set met receiver voor 699 euro.
Hoezo zelf bouwen?
http://www.correctkoopjeskelder.nl/nl/p ... -1617.html

Hoezo zelf bouwen?
http://www.correctkoopjeskelder.nl/nl/p ... -1617.html
