Digitaal in alles goed maar analoog in speelt het rechter kanaal een stuk zachter. (op alle ingangen)
Heeft iemand hier een idee?
Moderator: Beheerdersteam
Op de nieuwe DLCP zitten geen jumpers, op de oude wel en staan op +15 (L + R)ds23man schreef:Staan alle gain adjusten wel gelijk? Er zitten op de DLCP jumpers voor op de print en in HFD zit ook nog een softwarematige instelling.
Probleem opgelost, beide jumpers verwijderd. Nu tijd voor eends23man schreef:Er zijn twee gain instellingen, hardwarematig met de jumpers en softwarematig in de ADC via Controlpanel. Ik heb bij er helemaal geen jumpers op zitten. Geloof dat dat 0db is.