Hallo,
Na een tijd gekraakt te hebben nu ook uitval. Weet iemand waar dit nog te bestellen is?
Is een 100k stereo pot met 6 pinnen op rij.
Groet, Theo
Potmeter Sony STR-D390
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Potmeter Sony STR-D390
Hallo Theo,
Ik dacht hier wat te zien, maar ziet er anders uit. Misschien kun je contact met ze (=Classicstereoparts) opnemen? Is het de volume pot bij jou?
Verder uiteraard aan jezelf de keus of het je waard is, die uit de eBay advertentie tikt al aardig aan, zeker met verzenden.
Mvg, Barry
Ik dacht hier wat te zien, maar ziet er anders uit. Misschien kun je contact met ze (=Classicstereoparts) opnemen? Is het de volume pot bij jou?
Verder uiteraard aan jezelf de keus of het je waard is, die uit de eBay advertentie tikt al aardig aan, zeker met verzenden.
Mvg, Barry
Re: Potmeter Sony STR-D390
Al geprobeerd om hem voorzichtig te demonteren, en te reinigen met een wattenstaafje met een drupje wasbenzine ?
Re: Potmeter Sony STR-D390
Hoi Barry & Ray,
Potmeter gereinigd volgens advies Ray, en jawel, beide kanalen werken (voorlopig) weer zonder kraak en uitval.
Heren, hartelijk dank voor de snelle reacties.
Groet, Theo
Potmeter gereinigd volgens advies Ray, en jawel, beide kanalen werken (voorlopig) weer zonder kraak en uitval.
Heren, hartelijk dank voor de snelle reacties.
Groet, Theo
