Potmeter Sony STR-D390

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
winfield
Berichten: 43
Lid geworden op: do 19 apr 2007, 18:56
Locatie: Nijmegen

Potmeter Sony STR-D390

Bericht door winfield »

Hallo,

Na een tijd gekraakt te hebben nu ook uitval. Weet iemand waar dit nog te bestellen is?
Is een 100k stereo pot met 6 pinnen op rij.

Groet, Theo
Bijlagen
s-l1600.jpg
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Potmeter Sony STR-D390

Bericht door Barry2001 »

Hallo Theo,

Ik dacht hier wat te zien, maar ziet er anders uit. Misschien kun je contact met ze (=Classicstereoparts) opnemen? Is het de volume pot bij jou?
Verder uiteraard aan jezelf de keus of het je waard is, die uit de eBay advertentie tikt al aardig aan, zeker met verzenden.

Mvg, Barry
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Potmeter Sony STR-D390

Bericht door ray5150 »

Al geprobeerd om hem voorzichtig te demonteren, en te reinigen met een wattenstaafje met een drupje wasbenzine ?
winfield
Berichten: 43
Lid geworden op: do 19 apr 2007, 18:56
Locatie: Nijmegen

Re: Potmeter Sony STR-D390

Bericht door winfield »

Hoi Barry & Ray,

Potmeter gereinigd volgens advies Ray, en jawel, beide kanalen werken (voorlopig) weer zonder kraak en uitval.
Heren, hartelijk dank voor de snelle reacties. :goeie:

Groet, Theo
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”