Waar slaat dit nou weer op? Heb ik je gezegd dat je dom bent? Ik weet wel beter.
De vergelijking noem ik dom... lezen Bart!"Met zo'n domme vergelijking moet ik opletten dat ik niet over inhoudelijke opmerkingen heen lees."
Hier staat dat ik een 2-deling maak in wat schrijft, en het eerste deel slaat op je volstrekt belachelijke opmerking:
OWC schreef: ↑wo 20 dec 2023, 23:35Nee een speakerkast te ontwerpen die je op de markt zet. Ik vind het een beetje typisch manier van vragen.ik probeer geen software te laten programmeren die ik vervolgens op de markt ga zetten...
"Kan er iemand voor mij gratis een versterker uitrekenen, zodat ik die dan dadelijk voor geld kan gaan verkopen?"
Ik ga er niet eens woorden aan vuil maken, zo dom is de vergelijking. Maar kom niet aan met 'gelijk maar als dom wordt weggezet' "zonder daar dan vervolgens objectieve of gedegen argumentatie voor te gebruiken" want dit lees ik als een verzoek om uitleg. Oké, een poging, even iets wat jij wellicht begrijpt. Stel je zit op een forum voor mensen die versterkerprintjes ontwerpt. En iemand vraagt om een handige manier om de spacers mee te ontwerpen waarmee de print op de hoeken vastgezet wordt - met als uitdaging dat de uiterste hoeken geen plek hebben.... beschouw je deze vraag dan ook als "je wilt even gratis een heel nieuw versterkerontwerp, om die vervolgens commercieel te gaan verkopen"?
Elk voorbeeld kan wel mank gaan, maar ik heb echt het idee dat ik hier (metaforisch) verzoek om mee te denken een eigen lasagnegerecht glutenvrij te maken en ik krijg tips dat ik pannenkoeken moet gaan bakken of ik ben arrogant, koppig of noem mensen dom.