Heb slangenklemmen besteld, deze types kunnen tot een diameter van 200mm (de HF201 die ik gebruik is iets van 165mm in diameter).
Leo kwam nog met de prima tip om haaks op het steuntje in de lengte een balkje te bevestigen tegen wapperen, komt er nog op
De BR pijpen moeten nog op maat worden gezaagd. Iedereen die wel eens een kunststof pijp heeft afgezaagd weet dat de zaag z'n eigen weg zoekt als je geen maatregelen neemt. Heb van afvalhout een verstekbakje gemaakt, maar dan niet in verstek
En dan wordt het strak.
De terminals achterop moeten nog doorverbonden kunnen worden voor een setting naar wens, ik vind het eigenlijk wel mooi dit met brugjes te doen zodat de terminals vrij blijven om een steker in te steken.
Pcb-tje getekend, en er een zakje printjes van laten maken.
Tsja, dan kunnen de woofers erin en is het eindelijk tijd om eens wat lucht in beweging te gaan brengen
