Wat zitten bomen over de voeten onder de Calpamosjes, anders blijven die hondjes er tot in de eeuwigheid onder zitten. Want dat verplaatst toch wel makkelijk.... als ik straks wat met plaatsing wil experimenteren is het wel handig dat het ook te verplaatsen is

toch wieltjes eronder, knoop doorgehakt. M'n vriendin had wel een idee, transparante wieltjes. Zitten ook onder onze eetkamer stoelen, 50mm diameter. Oogt wel wat iel onder de forse kasten. Ter vergelijking, die van de hondjes zijn 100mm en eigenlijk wat te fors. Tussenmaat? 'Maar dan wel met een zwart frame'. Dat viel nog niet mee, maar heb ze wel gevonden. 75mm met een zwart frame, alstublieft
Geen goedkope meuk, degelijke wielen die p/st 50kg moeten kunnen dragen.
Hier komen 2 op elkaar gelijmde mpx platen op van het hout dat ik nog over had, die laat ik dan iets terug vallen onder de speaker zodat het toch wat breekt.
Mooie gelegenheid om m'n schijf-schuur machine weer eens van de plank te halen, pakketje er langs zodat eventuele oneffenheden haaks glad worden gestreken.
Ik wil de voet zwart schilderen, moet mooi glad strak zwart worden. Net als bij de speakers overmaats 4mm dik mdf er tegenaan gelijmd, met de kantenfrees erlangs zodat het een massief geheel lijkt.
Verder geen foto's meer gemaakt zie ik nu

komt bij de volgende keer.