De drivers en filters: De speakers bouw ik verder naar voorbeeld, met deze uitzondering dat ik met bi-amping wil gaan experimenteren. Ik wil het filter er tussen weg kunnen pluggen, maar niet in een aparte kast onderbrengen, ik wil juist van al die losse kastjes af. Dus de mogelijkheid hebben om of deze passieve filters te gebruiken, of om voor de eindversterkers aktief te gaan filteren. Misschien ook wel als leertraject, door mijn geringe filter ervaring.
Kasten ga ik van 18mm dik berkenmultiplex maken, met houten balkjes intern, buitenkant komt dun mdf tegenaan. Afwerking, zoals ik er nu over denk fineer. Ik heb een proefkastje gemaakt om diverse technieken op te proberen, wat goed gelukt is. Naast deze speakers ga ik een nieuw audio meubel maken, zal ik tzt een apart topic over openen, mede hoe dit eruit komt te zien zal bepalen wat de afwerking vd speakers wordt.
Eerst hier maar eens een begin mee maken
