http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=2301
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... wrapheader
viewtopic.php?t=3849
Het is nu Maart 2009, en ik heb de titel van dit topic gewijzigd. Voorheen de Rambo's, zijn het ook natuurlijk..
Alvast een voorzichtige start. Behalve het model, is alles gelijk aan de Macho's.
Maar zoals al gezegd, het zal nog ff duren voor ze er staan. En da's deze keer echt zo.
Maar overdag klussen en 's avonds hobby. Moet ook kunnen.

