13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Mtraxx »

Bij deze wil ik me graag ook aanmelden voor 7 februari.

Ik neem mee sowieso 1 setje speakers plus Hypex Plank-amp die afgelopen jaar ook mee geweest is en streaming pre-amp met 4G router voor de benodigde muzikale bitjes. Wellicht komen er ook nog set subs mee voor laag ondersteuning.

Bij voorkeur ruimte 4/5
20260118_175853.jpg
20260118_175906.jpg
20260118_180057.jpg
Schermafbeelding 2026-01-18 193643.png
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door beijert »

Barry2001 schreef: za 17 jan 2026, 9:03
Kamer 1 is een forse kamer, bij uitstek geschikt voor een wat groter systeem. Heeft iemand daar nog wat leuks voor staan?
Ik heb een set met (alweer) de AER fullrange, solo in een box.

Die ziet graag wat luisterafstand, maar met een diameter van 8" en beperkte uitslag zal het enigszins beperkt blijven tot de pling plong muziekjes. Al zullen ze met de mee te nemen Dayton hta20 versterker niet zo gauw over hun nek kunnen.

Daarnaast heb ik dan (hopelijk) twee sets staan. En ik wil het caroid gebeuren wel meekrijgen.
Laatst gewijzigd door beijert op zo 18 jan 2026, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ryvm
Berichten: 83
Lid geworden op: do 21 mei 2020, 21:15

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Ryvm »

Graag zou ik ook weer van de partij zijn!

Dit keer met een paar aparte creaties, niet perse high end maar wel leuke knutsel projecten met dito geluid.

Ik neem mee setje Audax met 3d geprinte "koplampen" mee
En misschien een set Audax/peerless vloerstaanders...

Laatste en misschien eerste zal actief aangestuurd worden door een wondom dsp ampje in een 3d geprinte behuizing.

Laag ondersteuning door een set subwoofers gedeeld met Gerjan ( mtraxx) ook delen wij streaming mogelijkheid dus ook graag dezelfde kamer 4 of 5

IMG_20260118_194321588.jpg
IMG_20260118_194329608.jpg
IMG_20260118_192048180.jpg
IMG-20260117-WA0009.jpg
IMG-20260117-WA0008.jpg
Gebruikersavatar
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Rudy_h »

Ik kom ook langs samen met Mtraxx en Ryvm en neem deze set mee.
SB-ST2516.jpg
Graag dan ook dezelfde kamer (4/5)

Rudy
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Shadow »

De Cardioïde speakers lekker in kamer 3, die hebben dan minder last van de belabberde akoestiek daar :-"
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

Mtraxx / Ryvm / Rudy_H afdeling Noord welkom! Zal zorgen dat jullie bij elkaar in het programma staan.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

beijert schreef: zo 18 jan 2026, 19:59
Barry2001 schreef: za 17 jan 2026, 9:03
Kamer 1 is een forse kamer, bij uitstek geschikt voor een wat groter systeem. Heeft iemand daar nog wat leuks voor staan?
Ik heb een set met (alweer) de AER fullrange, solo in een box.

Die ziet graag wat luisterafstand, maar met een diameter van 8" en beperkte uitslag zal het enigszins beperkt blijven tot de pling plong muziekjes. Al zullen ze met de mee te nemen Dayton hta20 versterker niet zo gauw over hun nek kunnen.

Daarnaast heb ik dan (hopelijk) twee sets staan. En ik wil het caroid gebeuren wel meekrijgen.
Prima Mark, ik zet je in kamer 1.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door daniel »

ik ben zelf helaas niet in de gelegenheid om naar Hengelo te komen deze keer. Maar ik heb wel een vraag: is er wellicht een deelnemer aan de luisterdag die uit het zuiden komt? Specifiek, omgeving Eindhoven?
Als zoiemand er is, zou je dan wellicht bereid zijn om iets voor me mee te nemen? Het gaat om een setje kleine speakers (De Inimini's van Papaleo).
Als ze al in de buurt van Eindhoven zouden geraken kan ik ze daarna makkelijk zelf ophalen. Ik ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om op ze op korte termijn in Den Haag te komen halen, en kan ook niet naar Hengelo komen.

Alvast bedankt!
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door marchetto »

Zoals het nu staat lukt het mij ook om langs te komen en neem de vreemde combinatie mee.
Een lii silver 6 in een bijzondere hoorn constructie.
Tevens vanwege het feit dat er over de kast niks bekend is dan tot nu toe en er leden zijn die deze wel graag willen meten.

Dus onder voorbehoud of mijn werkgever mijn planning niet in de war gooit.

viewtopic.php?t=33159
IMG_20251230_125931910_HDR.jpg
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door satefan »

marchetto schreef: wo 21 jan 2026, 14:28
Tevens vanwege het feit dat er over de kast niks bekend is dan tot nu toe en er leden zijn die deze wel graag willen meten.
Ik neem de meetkit mee en zal die dag metingen verzorgen. Lijkt me leuk deze te meten en te bekijken.
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door marchetto »

Ben benieuwd wat deze dag allemaal bied.
Is alweer geleden dat ik bepaalde personen heb gesproken of gezien.
Zien of er geen verandering in mijn werkplanning komt.
Dan neem ik de lii mee en gaan we kijken wat er uit de meting komt.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

Je staat erbij, welkom! Zal ik je straks ook in een kamer indelen ter demo, zodat we naast het meten ook kunnen luisteren?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

daniel schreef: di 20 jan 2026, 21:21
ik ben zelf helaas niet in de gelegenheid om naar Hengelo te komen deze keer. Maar ik heb wel een vraag: is er wellicht een deelnemer aan de luisterdag die uit het zuiden komt? Specifiek, omgeving Eindhoven?
Als zoiemand er is, zou je dan wellicht bereid zijn om iets voor me mee te nemen? Het gaat om een setje kleine speakers (De Inimini's van Papaleo).
Als ze al in de buurt van Eindhoven zouden geraken kan ik ze daarna makkelijk zelf ophalen. Ik ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om op ze op korte termijn in Den Haag te komen halen, en kan ook niet naar Hengelo komen.

Alvast bedankt!
Kan iemand uit zuid daniel helpen :?:
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2438
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door timpert »

Ik kan de Inimini's wel voor 'm meenemen, maar ik daal niet verder af dan Oosterbeek (bij Arnhem)
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door marchetto »

Barry2001 schreef: wo 21 jan 2026, 21:34
Je staat erbij, welkom! Zal ik je straks ook in een kamer indelen ter demo, zodat we naast het meten ook kunnen luisteren?
Goed plan.
Ruimte rondom mag, hoeft niet.
Merk wel dat bij dit systeem hoe meer ruimte des te beter gaan ze weergeven.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Henkjan »

buiten? :lol:
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door marchetto »

Nog niet geprobeerd staat ook niet in de planning :lol:
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door molekuul »

timpert schreef: wo 21 jan 2026, 21:37
Ik kan de Inimini's wel voor 'm meenemen, maar ik daal niet verder af dan Oosterbeek (bij Arnhem)
Ook ik kan de inimini’s meenemen, ze gaan dan richting Goirle
Levinson7331
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 22 sep 2024, 20:32

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Levinson7331 »

Ook weer vd partij en breng verder nog iemand mee.
Dus : W Brouwer
E. Zoer

Verder geen spullen om te demonstreren, brengen alleen onze oren (ogen) mee om al het moois te beluisteren.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

molekuul schreef: do 22 jan 2026, 19:26
timpert schreef: wo 21 jan 2026, 21:37
Ik kan de Inimini's wel voor 'm meenemen, maar ik daal niet verder af dan Oosterbeek (bij Arnhem)
Ook ik kan de inimini’s meenemen, ze gaan dan richting Goirle
Lijkt me al een aardig eind in de buurt. @Jurgen, ook mooi aangeboden.
@daniel, kun je hier wat mee?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

Levinson7331 schreef: vr 23 jan 2026, 13:27
Ook weer vd partij en breng verder nog iemand mee.
Dus : W Brouwer
E. Zoer

Verder geen spullen om te demonstreren, brengen alleen onze oren (ogen) mee om al het moois te beluisteren.
Ook welkom, alvast een mooie luisterdag gewenst.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Barry2001 »

marchetto schreef: do 22 jan 2026, 8:19
Barry2001 schreef: wo 21 jan 2026, 21:34
Je staat erbij, welkom! Zal ik je straks ook in een kamer indelen ter demo, zodat we naast het meten ook kunnen luisteren?
Goed plan.
Ruimte rondom mag, hoeft niet.
Merk wel dat bij dit systeem hoe meer ruimte des te beter gaan ze weergeven.
Kamer 1 is een ruime kamer, kun je een prima ruimtelijke opstelling maken. Komt goed.
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door marchetto »

Helemaal goed staat in de agenda en mijn werkgever heeft aangegeven om van deze datum af te blijven dus de lii is zeker weten van de partij om te demonstreren.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door dre »

Is er nog behoefte aan een set Scan-Speak A4 SE?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026

Bericht door Shadow »

Altijd
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”