13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Bij deze wil ik me graag ook aanmelden voor 7 februari.
Ik neem mee sowieso 1 setje speakers plus Hypex Plank-amp die afgelopen jaar ook mee geweest is en streaming pre-amp met 4G router voor de benodigde muzikale bitjes. Wellicht komen er ook nog set subs mee voor laag ondersteuning.
Bij voorkeur ruimte 4/5
Ik neem mee sowieso 1 setje speakers plus Hypex Plank-amp die afgelopen jaar ook mee geweest is en streaming pre-amp met 4G router voor de benodigde muzikale bitjes. Wellicht komen er ook nog set subs mee voor laag ondersteuning.
Bij voorkeur ruimte 4/5
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ik heb een set met (alweer) de AER fullrange, solo in een box.
Die ziet graag wat luisterafstand, maar met een diameter van 8" en beperkte uitslag zal het enigszins beperkt blijven tot de pling plong muziekjes. Al zullen ze met de mee te nemen Dayton hta20 versterker niet zo gauw over hun nek kunnen.
Daarnaast heb ik dan (hopelijk) twee sets staan. En ik wil het caroid gebeuren wel meekrijgen.
Laatst gewijzigd door beijert op zo 18 jan 2026, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Graag zou ik ook weer van de partij zijn!
Dit keer met een paar aparte creaties, niet perse high end maar wel leuke knutsel projecten met dito geluid.
Ik neem mee setje Audax met 3d geprinte "koplampen" mee
En misschien een set Audax/peerless vloerstaanders...
Laatste en misschien eerste zal actief aangestuurd worden door een wondom dsp ampje in een 3d geprinte behuizing.
Laag ondersteuning door een set subwoofers gedeeld met Gerjan ( mtraxx) ook delen wij streaming mogelijkheid dus ook graag dezelfde kamer 4 of 5
Dit keer met een paar aparte creaties, niet perse high end maar wel leuke knutsel projecten met dito geluid.
Ik neem mee setje Audax met 3d geprinte "koplampen" mee
En misschien een set Audax/peerless vloerstaanders...
Laatste en misschien eerste zal actief aangestuurd worden door een wondom dsp ampje in een 3d geprinte behuizing.
Laag ondersteuning door een set subwoofers gedeeld met Gerjan ( mtraxx) ook delen wij streaming mogelijkheid dus ook graag dezelfde kamer 4 of 5
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ik kom ook langs samen met Mtraxx en Ryvm en neem deze set mee.
Graag dan ook dezelfde kamer (4/5)
Rudy
Graag dan ook dezelfde kamer (4/5)
Rudy
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
De Cardioïde speakers lekker in kamer 3, die hebben dan minder last van de belabberde akoestiek daar 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Mtraxx / Ryvm / Rudy_H afdeling Noord welkom! Zal zorgen dat jullie bij elkaar in het programma staan.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Prima Mark, ik zet je in kamer 1.beijert schreef: ↑zo 18 jan 2026, 19:59Ik heb een set met (alweer) de AER fullrange, solo in een box.
Die ziet graag wat luisterafstand, maar met een diameter van 8" en beperkte uitslag zal het enigszins beperkt blijven tot de pling plong muziekjes. Al zullen ze met de mee te nemen Dayton hta20 versterker niet zo gauw over hun nek kunnen.
Daarnaast heb ik dan (hopelijk) twee sets staan. En ik wil het caroid gebeuren wel meekrijgen.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
ik ben zelf helaas niet in de gelegenheid om naar Hengelo te komen deze keer. Maar ik heb wel een vraag: is er wellicht een deelnemer aan de luisterdag die uit het zuiden komt? Specifiek, omgeving Eindhoven?
Als zoiemand er is, zou je dan wellicht bereid zijn om iets voor me mee te nemen? Het gaat om een setje kleine speakers (De Inimini's van Papaleo).
Als ze al in de buurt van Eindhoven zouden geraken kan ik ze daarna makkelijk zelf ophalen. Ik ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om op ze op korte termijn in Den Haag te komen halen, en kan ook niet naar Hengelo komen.
Alvast bedankt!
Als zoiemand er is, zou je dan wellicht bereid zijn om iets voor me mee te nemen? Het gaat om een setje kleine speakers (De Inimini's van Papaleo).
Als ze al in de buurt van Eindhoven zouden geraken kan ik ze daarna makkelijk zelf ophalen. Ik ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om op ze op korte termijn in Den Haag te komen halen, en kan ook niet naar Hengelo komen.
Alvast bedankt!
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Zoals het nu staat lukt het mij ook om langs te komen en neem de vreemde combinatie mee.
Een lii silver 6 in een bijzondere hoorn constructie.
Tevens vanwege het feit dat er over de kast niks bekend is dan tot nu toe en er leden zijn die deze wel graag willen meten.
Dus onder voorbehoud of mijn werkgever mijn planning niet in de war gooit.
viewtopic.php?t=33159
Een lii silver 6 in een bijzondere hoorn constructie.
Tevens vanwege het feit dat er over de kast niks bekend is dan tot nu toe en er leden zijn die deze wel graag willen meten.
Dus onder voorbehoud of mijn werkgever mijn planning niet in de war gooit.
viewtopic.php?t=33159
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ben benieuwd wat deze dag allemaal bied.
Is alweer geleden dat ik bepaalde personen heb gesproken of gezien.
Zien of er geen verandering in mijn werkplanning komt.
Dan neem ik de lii mee en gaan we kijken wat er uit de meting komt.
Is alweer geleden dat ik bepaalde personen heb gesproken of gezien.
Zien of er geen verandering in mijn werkplanning komt.
Dan neem ik de lii mee en gaan we kijken wat er uit de meting komt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Je staat erbij, welkom! Zal ik je straks ook in een kamer indelen ter demo, zodat we naast het meten ook kunnen luisteren?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Kan iemand uit zuid daniel helpendaniel schreef: ↑di 20 jan 2026, 21:21ik ben zelf helaas niet in de gelegenheid om naar Hengelo te komen deze keer. Maar ik heb wel een vraag: is er wellicht een deelnemer aan de luisterdag die uit het zuiden komt? Specifiek, omgeving Eindhoven?
Als zoiemand er is, zou je dan wellicht bereid zijn om iets voor me mee te nemen? Het gaat om een setje kleine speakers (De Inimini's van Papaleo).
Als ze al in de buurt van Eindhoven zouden geraken kan ik ze daarna makkelijk zelf ophalen. Ik ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om op ze op korte termijn in Den Haag te komen halen, en kan ook niet naar Hengelo komen.
Alvast bedankt!
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ik kan de Inimini's wel voor 'm meenemen, maar ik daal niet verder af dan Oosterbeek (bij Arnhem)
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Nog niet geprobeerd staat ook niet in de planning 
-
Levinson7331
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 22 sep 2024, 20:32
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ook weer vd partij en breng verder nog iemand mee.
Dus : W Brouwer
E. Zoer
Verder geen spullen om te demonstreren, brengen alleen onze oren (ogen) mee om al het moois te beluisteren.
Dus : W Brouwer
E. Zoer
Verder geen spullen om te demonstreren, brengen alleen onze oren (ogen) mee om al het moois te beluisteren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Lijkt me al een aardig eind in de buurt. @Jurgen, ook mooi aangeboden.
@daniel, kun je hier wat mee?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ook welkom, alvast een mooie luisterdag gewenst.Levinson7331 schreef: ↑vr 23 jan 2026, 13:27Ook weer vd partij en breng verder nog iemand mee.
Dus : W Brouwer
E. Zoer
Verder geen spullen om te demonstreren, brengen alleen onze oren (ogen) mee om al het moois te beluisteren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Helemaal goed staat in de agenda en mijn werkgever heeft aangegeven om van deze datum af te blijven dus de lii is zeker weten van de partij om te demonstreren.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Is er nog behoefte aan een set Scan-Speak A4 SE?
