Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Hier ook wat spulletjes die overbodig zijn geworden.
Indien gereserveerd worden ze meegenomen naar Hengelo op 7 februari.
Ophalen in Den Haag mag natuurlijk ook altijd.
Vincent hybride pre-amp SA31. Defect, heeft reparatie nodig:
Paartje klassiekers: KEF B139:
CD speler Yamaha CDX397MK2:
CD speler Philips CD104.
Paartje inimini, de originele.
Paartje paaskuikens, netjes afgewerkt.
Daudio DAC met remote control
Paartje Musical Fidelity X-A200 monoblokken:
Indien gereserveerd worden ze meegenomen naar Hengelo op 7 februari.
Ophalen in Den Haag mag natuurlijk ook altijd.
Vincent hybride pre-amp SA31. Defect, heeft reparatie nodig:
Paartje klassiekers: KEF B139:
CD speler Yamaha CDX397MK2:
CD speler Philips CD104.
Paartje inimini, de originele.
Paartje paaskuikens, netjes afgewerkt.
Daudio DAC met remote control
Paartje Musical Fidelity X-A200 monoblokken:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door pappaleo op vr 06 feb 2026, 11:46, 7 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Wacht je tot Hengelo of rijd je voor die tijd nog een keer langs?
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
De Philips CD104 wil ik met plezier van je overnemen, die past hier wel leuk in de verzameling
. Zie pb.
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ik heb mogelijk interesse in de daudio dac.
Kun je daar iets meer over vertellen?
Welke chip zit erin bijv., beschikbare sample- en bitrates, welke aansluitingen en de benodigde voeding?
Dank alvast!
Ruben
Kun je daar iets meer over vertellen?
Welke chip zit erin bijv., beschikbare sample- en bitrates, welke aansluitingen en de benodigde voeding?
Dank alvast!
Ruben
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ik heb hem van Jeroen zelf overgenomen en nadien niet opengeschroefd. Welke chipset er in zit weet ik niet, @Jeroen_D zelf zal daar vast het antwoord wel op kunnen geven. Hij consumeert elke samplefrequentie tot en met 192kHz probeemloos en automatisch.
Hij heeft 4 ingangen, 2 analoog (RCA) en 2 digitaal (1 coax en 1 optisch). Line out is ongebalanceerd (RCA).
Ook is er een 12v triggeruitgang met meegeleverd kabeltje. De voeding is intern, er zit gewoon een netsnoer met eurosteker bij.
Het display geeft volume of ingangskanaal aan in blauw. Volume is te regelen met de RC en met de draaiknop op het front.
Het is een prima DAC, ik gebruik hem alleen niet meer omdat een woud aan RC's voor de huisgenoten ondoenlijk is. Een geintegreerde DAC (zoals nu in mijn WiiM) is gebruiksvriendelijker.
Hij heeft 4 ingangen, 2 analoog (RCA) en 2 digitaal (1 coax en 1 optisch). Line out is ongebalanceerd (RCA).
Ook is er een 12v triggeruitgang met meegeleverd kabeltje. De voeding is intern, er zit gewoon een netsnoer met eurosteker bij.
Het display geeft volume of ingangskanaal aan in blauw. Volume is te regelen met de RC en met de draaiknop op het front.
Het is een prima DAC, ik gebruik hem alleen niet meer omdat een woud aan RC's voor de huisgenoten ondoenlijk is. Een geintegreerde DAC (zoals nu in mijn WiiM) is gebruiksvriendelijker.
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Volgens mij zit er een Metrum octave boardje in, en een tentlabs 64 staps passieve volume control.
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ik ben al langere tijd nieuwsgierig naar de paaskuikens. Mag ik daar een optie op nemen? Zoja, wil je me laten weten waar je huis (ongeveer) woont Leo? Per PM is prima. Ik ben niet in Hengelo en weet niet of ik op korte termijn bij je in de buurt kom.
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Dank voor je uitgebreide reactie.
Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees?
De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen.
Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over.
Ruben
Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees?
De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen.
Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over.
Ruben
pappaleo schreef: ↑zo 28 dec 2025, 8:51Ik heb hem van Jeroen zelf overgenomen en nadien niet opengeschroefd. Welke chipset er in zit weet ik niet, @Jeroen_D zelf zal daar vast het antwoord wel op kunnen geven. Hij consumeert elke samplefrequentie tot en met 192kHz probeemloos en automatisch.
Hij heeft 4 ingangen, 2 analoog (RCA) en 2 digitaal (1 coax en 1 optisch). Line out is ongebalanceerd (RCA).
Ook is er een 12v triggeruitgang met meegeleverd kabeltje. De voeding is intern, er zit gewoon een netsnoer met eurosteker bij.
Het display geeft volume of ingangskanaal aan in blauw. Volume is te regelen met de RC en met de draaiknop op het front.
Het is een prima DAC, ik gebruik hem alleen niet meer omdat een woud aan RC's voor de huisgenoten ondoenlijk is. Een geintegreerde DAC (zoals nu in mijn WiiM) is gebruiksvriendelijker.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Nee, een USB zit er niet op. Ik veronderstel dat er nu geen belangstelling meer is?ruben1981 schreef: ↑zo 28 dec 2025, 14:13Dank voor je uitgebreide reactie.
Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees?
De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen.
Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over.
Ruben
pappaleo schreef: ↑zo 28 dec 2025, 8:51Ik heb hem van Jeroen zelf overgenomen en nadien niet opengeschroefd. Welke chipset er in zit weet ik niet, @Jeroen_D zelf zal daar vast het antwoord wel op kunnen geven. Hij consumeert elke samplefrequentie tot en met 192kHz probeemloos en automatisch.
Hij heeft 4 ingangen, 2 analoog (RCA) en 2 digitaal (1 coax en 1 optisch). Line out is ongebalanceerd (RCA).
Ook is er een 12v triggeruitgang met meegeleverd kabeltje. De voeding is intern, er zit gewoon een netsnoer met eurosteker bij.
Het display geeft volume of ingangskanaal aan in blauw. Volume is te regelen met de RC en met de draaiknop op het front.
Het is een prima DAC, ik gebruik hem alleen niet meer omdat een woud aan RC's voor de huisgenoten ondoenlijk is. Een geintegreerde DAC (zoals nu in mijn WiiM) is gebruiksvriendelijker.
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Voor een euro of 5 heb je een USB naar Spdif convertor...
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ja dat klopt, geen interesse meer.
Normaals dank.
Normaals dank.
pappaleo schreef: ↑zo 28 dec 2025, 17:07Nee, een USB zit er niet op. Ik veronderstel dat er nu geen belangstelling meer is?ruben1981 schreef: ↑zo 28 dec 2025, 14:13Dank voor je uitgebreide reactie.
Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees?
De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen.
Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over.
Ruben
pappaleo schreef: ↑zo 28 dec 2025, 8:51Ik heb hem van Jeroen zelf overgenomen en nadien niet opengeschroefd. Welke chipset er in zit weet ik niet, @Jeroen_D zelf zal daar vast het antwoord wel op kunnen geven. Hij consumeert elke samplefrequentie tot en met 192kHz probeemloos en automatisch.
Hij heeft 4 ingangen, 2 analoog (RCA) en 2 digitaal (1 coax en 1 optisch). Line out is ongebalanceerd (RCA).
Ook is er een 12v triggeruitgang met meegeleverd kabeltje. De voeding is intern, er zit gewoon een netsnoer met eurosteker bij.
Het display geeft volume of ingangskanaal aan in blauw. Volume is te regelen met de RC en met de draaiknop op het front.
Het is een prima DAC, ik gebruik hem alleen niet meer omdat een woud aan RC's voor de huisgenoten ondoenlijk is. Een geintegreerde DAC (zoals nu in mijn WiiM) is gebruiksvriendelijker.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ik dacht in de pauze nog een bericht over de Musical Fidelity te hebben gezien. Die vind ik nu even niet terug.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Dat was ik, het zijn leuke dingen maar ik probeer mijn verzamelwoede in bedwang te houden, dus ik had het bericht weer verwijderd.....
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Uhhh, Nee
Ik heb er al een jaar of 4 een in gebruik als koppeling tussen PC en MiniDisc recorder. USB in > S/P-Dif coax uit. doet het perfect.
(Leo, excuus voor de off-topic.)
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ja kunst. Dat is het allereerste 16 bits synchrone USB dakkie. Kun je de Daudio DAC er wel tussenuit laten. Dat ga je dan toch niet horen. Een kwalitatief goede hedendaagse asynchrone 24bits USB --> SPDIF XMOS omzetter kost gewoon rond de 50: https://www.amazon.nl/Nobsound-Signaal- ... 74&sr=8-26
