Echt een klasse apart.
Buizenversterker hoge resolutie
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Nu dat het toch meer een versterker topic begint te worden heb ik er ook eentje staan van een merk die je eens een keer gehoord moet hebben
Echt een klasse apart.
Echt een klasse apart.
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Een Audionet heeft helemaal geen eigen klank. Dat is juist de crux! Dat is letterlijk een draadje wat doorgeeft met vermogens versterking en zich vrijwel niets aantrekt van wat voor speaker je er aan hangt. Er komt letterlijk uit wat je er in stopt zonder extra peper en zout en wat dies meer...
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Dit is wel wat voor Walt;
Manley Labs 440 Reference
€ 5.499,00
https://link.marktplaats.nl/m1989700389 ... ialbuttons
Manley Labs 440 Reference
€ 5.499,00
https://link.marktplaats.nl/m1989700389 ... ialbuttons
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Dan moet Walt wel eerst gaan verhuizen, zijn luisterruimte is nauwelijks groter dan een bezemhok.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Als ie de radiator eruit haalt verdubbelt zijn oppervlak al.
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Ja dat dus.Pjotr schreef: ↑zo 09 nov 2025, 14:01Een Audionet heeft helemaal geen eigen klank. Dat is juist de crux! Dat is letterlijk een draadje wat doorgeeft met vermogens versterking en zich vrijwel niets aantrekt van wat voor speaker je er aan hangt. Er komt letterlijk uit wat je er in stopt zonder extra peper en zout en wat dies meer...
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Ik raad je sterk aan om het aanbod van @Piet1950 een kans te geven, de unity coupled/McIntosh topologie haalt het beste uit de trafo's en die zijn vaak toch de bottleneck voor prestaties in een versterker.
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Mezelf kennende zou ik dan toch weer luxe Duelund koppelcaps erin willen zetten enzo, denk beter die versterkers laten zoals ze zijn, voor een koper die niet perse alles boutique wil hebben.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Misschien dat het hier mee gaat lukken, buizen monoblokken van 110 kilo per stuk en 250 watt output vermogen
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ifiers-pwl
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ifiers-pwl
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Ik raad je sterk aan om het aanbod van @Piet1950 een kans te geven, de unity coupled/McIntosh topologie haalt het beste uit de trafo's en die zijn vaak toch de bottleneck voor prestaties in een versterker.
Met deze mening ben ik het natuurlijk 100% eens. Alleen, die versterker is reeds verkocht.
Piet
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Over Berlijn kan het in 12 uur vanaf hierOlaf Analogue schreef: ↑di 11 nov 2025, 23:24Misschien dat het hier mee gaat lukken, buizen monoblokken van 110 kilo per stuk en 250 watt output vermogen![]()
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ifiers-pwl
audio_video.jpg
audio_video2.jpg
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Mooie foto’s van de Chaos 8 op audiofreaks, gebouwd door de meester TvW ( ik heb zelf de Chaos 3):
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=47813.0
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=47813.0
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Watziennik, kurk met lijm/rubber flapjes
Dat kan niet! Dat mag alleen pure kurk en koolstof zijn volgens Gehakt.
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Dat is toch werkelijk waar een genot voor het oog, ongeacht of je achter de principes staat of niet.
Re: Buizenversterker hoge resolutie
Inderdaad, een opbouw die de naam niet bepaald eer aan doet.
