Luisterdag van het noorden 15 november 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025
Voor in het geval van nood neem ik een voorraad powercubes mee. Dan hoeven we niets te lenen van de locatie.
Deze hebben een usb aansluiting, dus ik hoop dat ze stil zijn.
Deze hebben een usb aansluiting, dus ik hoop dat ze stil zijn.
- audiomanics
- Contacteer:
Nou, als ik vervoer heb die dag kan ik eindelijk die Hiraga eens laten luiteren... (en een krat boeken en tijdschriften weggeven)
Kees
Kees
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dat zou toch goed moeten gaan, Appelsca ligt voor sommigen zelfs op de route naar Assen toch?
Ziet er mooi uit. Succes ermee.
- audiomanics
- Contacteer:
Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees
Kees
Denk maar niet dat ik mee ga lopen sjouwenaudiomanics schreef: ↑do 06 nov 2025, 10:10Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees
Maar even via PM afspreken hoe laat en waar.audiomanics schreef: ↑do 06 nov 2025, 10:10Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees.
Is dit handig voor de planning? Dan kan een ieder z'n voorkeur ingeven met ruimte voor drie namen per blok. (Bron, versterking & luidsprekers)
Niets is hiermee in beton gegoten uiteraard.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true
- audiomanics
- Contacteer:
-
Driekwartgeleider
Ruimte 5, blok van 13:00-15:00 komt voor mij wel prima uit.beijert schreef: ↑do 06 nov 2025, 21:55Is dit handig voor de planning? Dan kan een ieder z'n voorkeur ingeven met ruimte voor drie namen per blok. (Bron, versterking & luidsprekers)
Ik heb mn naam in de ochtend gezet van ruimte 5
Zit ik niet echt aan vast dus als er wat geschoven moet worden is dat prima.
Zit ik niet echt aan vast dus als er wat geschoven moet worden is dat prima.
Ik wil wel in zaal 7 in de ochtend. Ik kan wel 2 setjes meenemen.
Ik heb geen eigen speakers mee, helaas, maar wat ik wel kan doen is deze meenemen.
Daar zal dan wel een bron en versterking voor nodig zijn.
Wat mij betreft mag daar op gedraaid worden wat jullie willen, misschien iemand die zijn/haar bron/dac/versterker wil demo'en?
Elysium - Micro Seas Monitor
Ooit gebouwd door Vinculum (Ardon) en volgens mij nooit meegenomen naar een luisterdag.
Laat maar weten of dat een leuk idee is en er animo voor is dat iemand anders de discjockey speelt.
Oh, het gaat dus alleen om de kleine speakertjes, de subs blijven thuis
Daar zal dan wel een bron en versterking voor nodig zijn.
Wat mij betreft mag daar op gedraaid worden wat jullie willen, misschien iemand die zijn/haar bron/dac/versterker wil demo'en?
Elysium - Micro Seas Monitor
Ooit gebouwd door Vinculum (Ardon) en volgens mij nooit meegenomen naar een luisterdag.
Laat maar weten of dat een leuk idee is en er animo voor is dat iemand anders de discjockey speelt.
Oh, het gaat dus alleen om de kleine speakertjes, de subs blijven thuis
Geen enkel probleem, ik neem de Kef speakers mee die juist een wat grotere ruimte nodig hebben.
Maar mocht iemand een passende set hebben voor die ruimte dan zit ik daar niet aan vast hoor.
Ik wilde de kleine ruimtes juist vrij houden voor de monitors en mensen die graag een wat kleinere ruimte willen hebben.
Maar mocht iemand een passende set hebben voor die ruimte dan zit ik daar niet aan vast hoor.
Ik wilde de kleine ruimtes juist vrij houden voor de monitors en mensen die graag een wat kleinere ruimte willen hebben.
Als er animo voor de speakers is die ik dan meeneem, dan is een kleinere ruimte wel prima.
Bij ons staan ze in de huiskamer.
Bij ons staan ze in de huiskamer.
Ja, leuk.
De kleine ruimtes zijn immers ook al 36m²
De kleine ruimtes zijn immers ook al 36m²