Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door pappaleo »

Ik ook, als het nodig is.
Pon-e
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 18 feb 2024, 19:50

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Pon-e »

Pon-e schreef: zo 31 aug 2025, 19:58
Ben ik er bij, neem graag mijn (actieve) speakers mee, hopelijk dan helemaal afgesteld (en zonder BR, want dat klinkt een stuk beter!).
Speakers zijn klaar, zonder de basreflex.
Plaatje speakers ZBA Assen.jpg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door dre »

Goed bezig! 8)
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Zo, dat oogt ook een stukje beter zonder poort.
Laatst gewijzigd door beijert op di 04 nov 2025, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

dre schreef: za 01 nov 2025, 16:16
Ik kan nog wel een setje speakers meenemen.
pappaleo schreef: za 01 nov 2025, 17:31
Ik ook, als het nodig is.
Nice, plek is er zeker (nog) wel.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Voor in het geval van nood neem ik een voorraad powercubes mee. Dan hoeven we niets te lenen van de locatie.
IMG_20251104_210110.jpg
Deze hebben een usb aansluiting, dus ik hoop dat ze stil zijn.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door audiomanics »

Nou, als ik vervoer heb die dag kan ik eindelijk die Hiraga eens laten luiteren... (en een krat boeken en tijdschriften weggeven)

Kees
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Henkjan »

dat zou toch goed moeten gaan, Appelsca ligt voor sommigen zelfs op de route naar Assen toch?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door richard »

Henkjan schreef: wo 05 nov 2025, 0:26
Appelsca ligt voor sommigen zelfs op de route naar Assen toch?
Niet te vermijden zelfs (bijna dan).

Wellicht is er wat te regelen met Kees.
eQuanD
Berichten: 145
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 21:20

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door eQuanD »

Pon-e schreef: zo 02 nov 2025, 10:17
Pon-e schreef: zo 31 aug 2025, 19:58
Ben ik er bij, neem graag mijn (actieve) speakers mee, hopelijk dan helemaal afgesteld (en zonder BR, want dat klinkt een stuk beter!).
Speakers zijn klaar, zonder de basreflex.

Plaatje speakers ZBA Assen.jpg
Ziet er mooi uit. Succes ermee.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door audiomanics »

Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Henkjan »

ah leuk. komen je speakers ook mee?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door weidok »

audiomanics schreef: do 06 nov 2025, 10:10
Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees
Denk maar niet dat ik mee ga lopen sjouwen :think:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door richard »

Henkjan schreef: do 06 nov 2025, 12:01
ah leuk. komen je speakers ook mee?
De Gallehus? Ga jij ook over Appelscha naar Assen.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door richard »

audiomanics schreef: do 06 nov 2025, 10:10
Zoals het er nu uit ziet heb ik een auto beschikbaar, dus neem ik mee: de "le Monstre" (eindelijk...).
Kees.
Maar even via PM afspreken hoe laat en waar.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Is dit handig voor de planning? Dan kan een ieder z'n voorkeur ingeven met ruimte voor drie namen per blok. (Bron, versterking & luidsprekers)

Niets is hiermee in beton gegoten uiteraard.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door audiomanics »

richard schreef: do 06 nov 2025, 20:16
Henkjan schreef: do 06 nov 2025, 12:01
ah leuk. komen je speakers ook mee?
De Gallehus?
Die zijn al jaren ergens anders... Heb tegenwoordig alleen Lowther EX3 Fidelio's
Kees
Driekwartgeleider
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Driekwartgeleider »

beijert schreef: do 06 nov 2025, 21:55
Is dit handig voor de planning? Dan kan een ieder z'n voorkeur ingeven met ruimte voor drie namen per blok. (Bron, versterking & luidsprekers)

Niets is hiermee in beton gegoten uiteraard.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true
Ruimte 5, blok van 13:00-15:00 komt voor mij wel prima uit.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Kappa7 »

Ik heb mn naam in de ochtend gezet van ruimte 5
Zit ik niet echt aan vast dus als er wat geschoven moet worden is dat prima.
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Mauwie »

Ik wil wel in zaal 7 in de ochtend. Ik kan wel 2 setjes meenemen.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door MichaelB »

Ik heb geen eigen speakers mee, helaas, maar wat ik wel kan doen is deze meenemen.
Daar zal dan wel een bron en versterking voor nodig zijn.
Wat mij betreft mag daar op gedraaid worden wat jullie willen, misschien iemand die zijn/haar bron/dac/versterker wil demo'en?

Elysium - Micro Seas Monitor

Ooit gebouwd door Vinculum (Ardon) en volgens mij nooit meegenomen naar een luisterdag.
Laat maar weten of dat een leuk idee is en er animo voor is dat iemand anders de discjockey speelt.

Oh, het gaat dus alleen om de kleine speakertjes, de subs blijven thuis :wink:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Kappa7 schreef: vr 07 nov 2025, 19:43
Ik heb mn naam in de ochtend gezet van ruimte 5
Zit ik niet echt aan vast dus als er wat geschoven moet worden is dat prima.
Gaat ie dat redden in 80m²? Ik weet niet hoe groot je badkamer is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Kappa7 »

Geen enkel probleem, ik neem de Kef speakers mee die juist een wat grotere ruimte nodig hebben.
Maar mocht iemand een passende set hebben voor die ruimte dan zit ik daar niet aan vast hoor.
Ik wilde de kleine ruimtes juist vrij houden voor de monitors en mensen die graag een wat kleinere ruimte willen hebben.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door MichaelB »

Als er animo voor de speakers is die ik dan meeneem, dan is een kleinere ruimte wel prima.
Bij ons staan ze in de huiskamer.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Ja, leuk.
De kleine ruimtes zijn immers ook al 36m²
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”