Jouw voorgangers hebben onderling de overgangen van de ene naar de andere set soepel laten verlopen. De 1e 2 sets waren al vanaf 9 uur opgebouwd, Joppe kwam wat later en had best wat tijd nodig om zijn spullen naar tevredenheid werkende te krijgen. Tijdens dat proces is er met de vorige set voor de toehoorders nog muziek gespeeld.asterduc schreef: ↑zo 01 jun 2025, 21:45
Wat mij minder beviel was het gebrek aan planning en vooral coördinatie. Let op Bas, dit is geen kritiek, wel een frustratie bij mijzelf, mogelijk ben ik de enige die dit zo heeft ervaren.
Ik was uitgegaan van het voorgestelde advies: opstelling, afregeling en beluisteren van mijn planar ribbons van 14:30 tot 16:00 in het kantoor. Die ruimte stond echter vol en was heel de namiddag in gebruik. Maw, die set heb ik voor niets klaar gemaakt en meegesleurd. Niet fijn!
De voorstelling van mijn bassen met DIY versterking daarentegen kon wel doorgaan en werd naar mijn gevoel gesmaakt. Echter had ik daar zelf een gemengd gevoel bij omdat er steeds mensen aan het luisteren waren naar de dipool set die in dezelfde zaal stond opgesteld en ik het gevoel had ze daarbij te storen.
Ik zou het fijner hebben gevonden indien er daaromtrent een betere afspraak en opvolging was geweest en dat er ook bij elke voorstelling een aankondiging was. Jan, die hier als ervaren rot natuurlijk gekend mee is, was zo net om mijn baspresentatie aan te kondigen en geïntresseerden te ronselen, zoniet was ook deze niet doorgegaan.
Daarom mijn advies, laat de organisator meer autoritair optreden of stel iemand aan die verantwoordelijk is voor de dagorde. Maar nogmaals, misschien ben ik de enige die daar zo over denkt.
Als je nou ook met Joppe had kortgesloten hoe de overgang in te richten was dat beslist goed gegaan.
Ik zie geen noodzaak daar iemand te belasten met een taak om dat strikter en met autoriteit te doen. Autoritair past m.i. ook niet zo in de sfeer van de locatie.
Gewoon communiceren met de mensen aanwezig. Jouw tijdslot is jouw tijdslot. Niemand die dat niet respecteren zou.
Dat het vol stond is omdat je voorgangers geen tijd in beslag namen met opruimen en volledig vrij maken van... Er was ook ruimte genoeg om verschillende sets te huisvesten. Daarbij is wel wat geschoven met apparatuur, luidsprekers zijn aan de kant geschoven, op de tafels is ruimte gemaakt. En opgeruimd is er eigenlijk pas toen de demo's achter de rug waren.