Dan maar even meten zonder buizen
De schakelaar gaat om en ,,GEEN ROOK,, gelukkig
Buizen in geplugt en de eindbuizen (EL34) gebiast op 37mA bij 435V op de Anodes.
Deze tabel is dan wel handig.. Nog steeds geen rook
Dummy load er af en een speaker in geplugt,even snel een acoustische gitaar ingeplugt en het doet het
Test morgen wel verder.
Nu eerst even een Bami in elkaar knutselen
