en twee clone,s
Dan een speurtocht naar het origineel (wat nu verkocht wordt voor 40.000 euro+
Niet veel schokkends te zien
De voedingselko,s staan apart van de schakeling en niet er tussen.
Wat er speciaal was was de uitgangstrafo,maar die wordt niet meer gemaakt.
De rest is vrij standaard spul.
Door zo weinig onderdelen gaat alles meetellen kwa klank.
Ken Fischer bouwde ze dan ook voor specifieke wensen,ander weerstandje hier,ander condensatortje daar etc.
Bestelde je zo,n ding dan werd je op een lijst gezet kwam er tussendoor een beroemd iemand een bestelling doen dan kwam die onderaan de lijst.
Dat wardeer ik wel
