Daphile
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daphile
Mwah, heel belangrijk voor die prijs? Zolang je er geen bankzaken mee gaat doen
Maar wel een overweging! Samsung geeft i.i.g. 4 jaar beveiligingsupdates.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Daphile
en is er een passende standaard voor? dat is wel fijn om als "speelt nu" display te kunnen gebruiken
Re: Daphile
Die heb ik niet gezien, henkjan, wordt via usb-c opgeladen, maar ik heb nog niet gekeken of er ook een oplaad standaard voor is.
Volgens mij willen jullie allemaal een Mercedes voor Volkswagen geld
Volgens mij willen jullie allemaal een Mercedes voor Volkswagen geld
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Daphile
Terechte opmerking van Joram, kijk ontzettend uit met deze goedkope chinese prularia die en aan www hangt en aan je Wifi. Geen bankzaken doen, maar je zet wel een poort open naar je eigen Wifi netwerk als er niks beveiligd is. Mogelijk komt dit standaard met Android mee, weet ik niet, maar ik zou dit zeker willen weten als dit in mijn netwerk zou komen te hangen.
"Wat valt er bij mij nou te halen..." klega had z'n NAS aan www hangen, met een passwd. Leuk voor de familie, vakantie foto's bekijken. Totdat 'ie een melding van ransomware kreeg. Kon even 500 euris aftikken. Aangifte gedaan, we kunnen niks voor u doen. Geen backup (ook niet goed natuurlijk), dus heeft 'ie betaald, die foto's wil je niet kwijt en het bedrag is te doen (weet dat tuig ook). Afzuigkap, koelkast, thermostaat, alles aan www en een poort naar binnen. Videodeurbel, handig om te checken of er iemand thuis is. Die schijnen ook weer niet allemaal per definitie onveilig te zijn, maar let er op op als je iets wil aanschaffen en voor weinagh iets bij Ali ziet.
Misschien overdreven, maar ik zou het ieg uitzoeken.
"Wat valt er bij mij nou te halen..." klega had z'n NAS aan www hangen, met een passwd. Leuk voor de familie, vakantie foto's bekijken. Totdat 'ie een melding van ransomware kreeg. Kon even 500 euris aftikken. Aangifte gedaan, we kunnen niks voor u doen. Geen backup (ook niet goed natuurlijk), dus heeft 'ie betaald, die foto's wil je niet kwijt en het bedrag is te doen (weet dat tuig ook). Afzuigkap, koelkast, thermostaat, alles aan www en een poort naar binnen. Videodeurbel, handig om te checken of er iemand thuis is. Die schijnen ook weer niet allemaal per definitie onveilig te zijn, maar let er op op als je iets wil aanschaffen en voor weinagh iets bij Ali ziet.
Misschien overdreven, maar ik zou het ieg uitzoeken.
Re: Daphile
Ik heb dit een keer mee laten komen van de "Chinees", en bij Ali kost het iets van € 2,30 https://nl.aliexpress.com/item/10050054 ... ry_from%3A
Re: Daphile
Leuk ding. Al lijkt mij een book case wel universeler.
B.t.w. @Barry: Dat van die lekke NAS was een bug een paar jaar terug in de firmware van Qnap. Toch ook niet de eerste de beste... Dus tja
B.t.w. @Barry: Dat van die lekke NAS was een bug een paar jaar terug in de firmware van Qnap. Toch ook niet de eerste de beste... Dus tja
Re: Daphile
Re: Daphile
Tja of je hem nu op een standaardtje peutert of een kabeltje er in
Ik heb hem het liefste landscape 
Re: Daphile
Die zijn niet zo stabiel , ervaring is dan negatief. Landscape opzet met de kabel er opzij in gaat beter, kan wel met de grotere Samsung die ik heb.
Re: Daphile
Vanwege updates, betrouwbaarheid èn formaat toch maar gekozen voor de Samsung Galaxy Tab9. Wel ietsje duurder dan een genuine Chinees maar ook niet heel veel
Vandaag binnen. Fijn ding en beslist rap voor een instappertje. Android 14 staat er al op! Voor Daphile bevalt mij eigenlijk de webinterface van Daphile zelf, prima daar op. Zeker beter dan Material skin.
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 15 okt 2024, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Daphile
Al een poos had ik een Mac Mini op de plank liggen, die geen functie meer had, want vervangen door een betere.
Dus een kandidaat voor Daphile. 'Probleem' wat ik had was dat ik niet wist hoe ik de driver voor de Wifi kaart zou moeten installeren.
Maar goed, dan maar middels een netwerkkabel verbinden.
Oke, installeren die hap. Zo klaar.
Ding aan de switch en gaan.
Wat instellingen gemaakt, Tidal werkend gekregen...
Zie ik plots dat Daphile zelf het installeren van een proprietary driver voor het Wifi kaartje suggereert. Nah.... Doe maar dan... Fluitje van een cent dus. Wist ik veel...
Dus een kandidaat voor Daphile. 'Probleem' wat ik had was dat ik niet wist hoe ik de driver voor de Wifi kaart zou moeten installeren.
Maar goed, dan maar middels een netwerkkabel verbinden.
Oke, installeren die hap. Zo klaar.
Ding aan de switch en gaan.
Wat instellingen gemaakt, Tidal werkend gekregen...
Zie ik plots dat Daphile zelf het installeren van een proprietary driver voor het Wifi kaartje suggereert. Nah.... Doe maar dan... Fluitje van een cent dus. Wist ik veel...
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Daphile
Voordat Daphile een driver update ziet moet hij toch eerst een internet verbinding hebben, dus in dit geval moest hij dan toch eerst aan de bekabelde internet voordat hij de driver voor de WiFi chip kon binnenhalen.
Dus in dit geval kwam het mooi uit dat je hem via bedraad internet verbond.
Dus in dit geval kwam het mooi uit dat je hem via bedraad internet verbond.
Re: Daphile
Ik heb alle instellingen op deze manier geplaatst maar dan begint de muziek te haperen.
Als ik bij DSD support: convert DSD to PCM plaatst is het stotteren over.
Dan veranderd audio processing meteen naar: only if native rate is not supported.
Kan ik hier nog wat anders mee, hieronder de gegevens van de DAC.
Re: Daphile
Het stotteren word mogelijk veroorzaakt door je processor instelling die kan je gerust op dynamisch zetten.
Re: Daphile
Kan je ook aangeven bij welk onderdeel dat moet gebeuren?
Met deze instelling loopt hij vast op dsd256.
Met deze instelling loopt hij vast op dsd256.
Re: Daphile
2e moet goed gaan. En zoals George aangaf: processor op dynamic. Bij advanced kun je nog wat spelen met de DSD modulator orde. Bij mij is 6 - 8 prima. Weinig verschil tussen te horen.
Re: Daphile
ik heb de processor op dynamisch gezet en wat aanpassingen gedaan in advanced, en nu werkt hij op DSD256, bij DSD512 stopt hij af en toe.
Re: Daphile
Nog een vraagje, ik wil de app: "60 North radio" toevoegen maar die is niet terug te vinden in my apps wel radio Paradise.
is er een manier om die app toe te voegen?
is er een manier om die app toe te voegen?
