Holton NXL500 R6 monoblocks
Moderator: Beheerdersteam
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Merkwaardig, zowel 110 als 220 Volt. moet je wel voorzichtig zijn met wat je waar inprikt.
Maar inderdaad, wat Shadow hierboven schrijft, een spanning die wat lager is, is minder ernstig dan overspanning.
We hebben ook een forumlid in West-Afrika, die heeft geregeld spanningspieken van 270 volt daar...
Je zou ook kunnen kijken of je trafo's kunt verkrijgen met 2 primaire wikkelingen, 2 x 115 Volt. dan ben je wat flexibeler.
Maar inderdaad, wat Shadow hierboven schrijft, een spanning die wat lager is, is minder ernstig dan overspanning.
We hebben ook een forumlid in West-Afrika, die heeft geregeld spanningspieken van 270 volt daar...
Je zou ook kunnen kijken of je trafo's kunt verkrijgen met 2 primaire wikkelingen, 2 x 115 Volt. dan ben je wat flexibeler.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Had ik al gezegd dat het long term was? 
Ik heb in elk geval de ringkernen binnen, zware jongens!
Leuk vergelijk met een dual channel 2x250W waarbij de hoofdspoel kleiner is als 1 van de monoblokken, dat belooft wat.
Imiddels heeft Anthony de versterker modules ook klaar en getest dus stukje bij beetje krijgt het project vorm.
Is er al een MOB groupbuy?
Ik heb in elk geval de ringkernen binnen, zware jongens!
Leuk vergelijk met een dual channel 2x250W waarbij de hoofdspoel kleiner is als 1 van de monoblokken, dat belooft wat.
Imiddels heeft Anthony de versterker modules ook klaar en getest dus stukje bij beetje krijgt het project vorm.
Is er al een MOB groupbuy?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Ik zoek eigenlijk nog iemand die een step file kan maken, ik wil de frontjes van de versterkers laten infrezen en heranodiseren.
Is er iemand op het forum die dit (tegen betaling) kan doen?
Is er iemand op het forum die dit (tegen betaling) kan doen?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
“Audiomaniacs” aka FreesKees freest vrees ik maar geen idee of hij ook anodiseren kan regelen.
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Wanneer leren mensen nu eens de nickname van Kees goed te spellen ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Als je hem persoonlijk kent doe je dit soort dingen automatisch… maar verder gaat het nu wel weer, Ray?
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Ik had Kees gevraagd en ja frezen kan, het gaat me eigenlijk om het ontwerp, de tekening.
De kasten bestel ik bij Modushop en die kunnen het frezen en anodiseren voor verzending.
Is er iemand handig in autocad of fusion of een dergelijk programma?
De kasten bestel ik bij Modushop en die kunnen het frezen en anodiseren voor verzending.
Is er iemand handig in autocad of fusion of een dergelijk programma?
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Kan je laten zien wat de bedoeling is?
iets van een voorbeeld?
iets van een voorbeeld?
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Als je duidelijk kunt maken wat je wilt dan kan ik dat wel tekenen.
Ik heb ook mijn eigen modushop kast als eens gefreesd en daarvoor heb ik ook zelf de tekeningen gemaakt.
Ik heb ook mijn eigen modushop kast als eens gefreesd en daarvoor heb ik ook zelf de tekeningen gemaakt.
