https://holtonprecisionaudio.com/collec ... ier-module
Wordt vervolgd.
Moderator: Beheerdersteam
Ja klopt, na de pandemie is het er ook niet goedkoper op geworden helaas. Heb met Anthony nog even overleg gehad of het nog een stap was om mijn versie te upgraden naar deze versie. Hij heeft mij nog niet overtuigd. De R6 versie heeft bv de mogelijkheid niet om de voortrad van een aparte voeding te voorzien. Dat was bij mijn versies een flinke stap de goede kant op. Volgens Anthony zou dat bij de R6 maar een kleine stap zijn. De R6 zou in het laag wel een betere drive hebben dan mijn R4 versie. M.i. is zal de R6 zich sowieso bewijzen als een bijzonder goede versterker! Ik heb derhalve even gekozen om, als tussendoor project, een andere Holton te bouwen. Vandaar de SK56’s…
Nee ik woon al een paar jaar in de Caribbean inmiddels.
Dat is inderdaad wel een ding.. we hebben hier 110 en 220 maar het 220 net fluctueert nogal en is meestal eerder rond 200V.ray5150 schreef: ↑di 05 dec 2023, 8:49Zo bij elkaar een behoorlijk ambitieuze lijst.
Ik vraag me af hoe hoog de netspanning is, daar waar je zit. wel van belang om rekening mee te houden bij het bestellen van de transformatoren.
Je zal ook wat klein montage materiaal nodig hebben, denk aan M3 boutjes, M3 ringetjes, krimpkous, tyraps, en dat soort spullen.