Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik neem 2 sets speakers mee:de Paper Hatt en de Accuton monitors.
Zoals ik het begrijp heeft George in ieder geval een set nodig,die mag dan ook kiezen welke hij wil.
Beide mag uiteraard ook.
Top bedankt,
Ik denk dat de Accutons het meeste resolutie laten horren maar als het gewenst is dat er gewisslet wordt kan dat ook prima.
Dat zijn weer een hoop nieuwe aanmeldingen Bas / Chris / Rudy / Gerjan / Wigbert & Bauke / Ryvm welkom allen, jullie inbreng is genoteerd. Als ik iets vergeet laat het weten he, kan zo wat tussendoor schieten.
Ik probeer in de ochtend nog even aan te sluiten, Barry. Nog niet geheel zeker, maar kans is groot.
Altijd gezellig en dichtbij ik neem dit jaar niets mee
Mischien een gekke vraag. Is er iemand die op de luisterdag een uurtje met me mee wil kijken naar VituixCad en hoe ik mijn speaker ook passief (ipv zoals nu actief) zou kunnen aansturen? (Ja je leest het goed!). Ik heb echt de ballen verstand van passief filteren. Ik maak wel wat stappen, maar geen idee of wat ik fabriceer ook hout snijd zeg maar.
Mischien een gekke vraag. Is er iemand die op de luisterdag een uurtje met me mee wil kijken naar VituixCad en hoe ik mijn speaker ook passief (ipv zoals nu actief) zou kunnen aansturen? (Ja je leest het goed!). Ik heb echt de ballen verstand van passief filteren. Ik maak wel wat stappen, maar geen idee of wat ik fabriceer ook hout snijd zeg maar.
Groet,
Satefan
Ja hoor. Ik kan wel meekijken. Ik zal me even verdiepen in vituixcad, want dat gebruik ik zelf ook haast niet.
Mischien een gekke vraag. Is er iemand die op de luisterdag een uurtje met me mee wil kijken naar VituixCad en hoe ik mijn speaker ook passief (ipv zoals nu actief) zou kunnen aansturen? (Ja je leest het goed!). Ik heb echt de ballen verstand van passief filteren. Ik maak wel wat stappen, maar geen idee of wat ik fabriceer ook hout snijd zeg maar.
Groet,
Satefan
Ik neem aan dat je al uitgebreide metingen hebt gedaan welke makkelijk in VituixCad zijn te gebruiken?
Je zou deze kunnen delen zodat ik of anderen er een aantal setupjes mee kunnen fabrieken voor je?
Mag ook via PM.
Laatst gewijzigd door Mtraxx op do 18 jan 2024, 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
ik heb mij toch bedacht, ik neem of mijn oude planars mee met nieuwe tweeters (als ik ze af krijg, en vervoert krijg) of niks laat het wel op tijd weten voor de planning, maar misschien neemt Chris nog iets van mij mee dus dan kan hij stukje van mijn tijd gebruiken.
wordt toch weer een klassiek last minute ding haha of dus niet BTW voor mogelijk vervoer als het al lukt ze zijn 150cm lang maar wel dun
Mischien een gekke vraag. Is er iemand die op de luisterdag een uurtje met me mee wil kijken naar VituixCad en hoe ik mijn speaker ook passief (ipv zoals nu actief) zou kunnen aansturen? (Ja je leest het goed!). Ik heb echt de ballen verstand van passief filteren. Ik maak wel wat stappen, maar geen idee of wat ik fabriceer ook hout snijd zeg maar.
Groet,
Satefan
Ik neem aan dat je al uitgebreide metingen hebt gedaan welke makkelijk in VituixCad zijn te gebruiken?
Je zou deze kunnen delen zodat ik of anderen er een aantal setupjes mee kunnen fabrieken voor je?
Mag ook via PM.
Thanks! Ik kan ook wel even een topic openen. Metingen heb ik inderdaad. Die deel ik dan daar wel even.
ik heb mij toch bedacht, ik neem of mijn oude planars mee met nieuwe tweeters (als ik ze af krijg, en vervoert krijg) of niks laat het wel op tijd weten voor de planning, maar misschien neemt Chris nog iets van mij mee dus dan kan hij stukje van mijn tijd gebruiken.
wordt toch weer een klassiek last minute ding haha of dus niet BTW voor mogelijk vervoer als het al lukt ze zijn 150cm lang maar wel dun
Prima. Kijk maar even, heb het in elk geval genoteerd
Change of plans, ik neem in ieder geval mijn schuurflippen mee want ik heb ze spelend en als er dan nog plek in mijn AYGO is neem ik ook de joppostaten mee
Ik heb inmiddels een oude MFBfreaks kennis met een grote auto kunnen interesseren voor dit evenement dus gaan zowel de flippen als joppostaten mee !
Even pollen of er behoefte is dat ik mijn meetset meeneem (die met de draaischijf, had ik vorig jaar ook mee). Ik lees namelijk dat er meerdere meetsets naar Hengelo meegenomen worden, en omdat ik nu ook twee vrij forse speakers plus versterker meeneem ben ik bang dat ik niet alles zonder beschadigingen in de auto gepropt krijg.
Is niet zo gek. RAAL is altijd al behoorlijk aan de prijs geweest. Zijn originele pure alu ribbons, the one and only m.i. Buisje hier op het forum heeft er destijds monitors mee gebouwd meen ik. Maar dat was niet als dipool.
Ik heb nu een paar Aurum Cantus AST25120 AMT’s, maar vind ze wat terughoudend in het hoog t.o.v. mijn breedbanders (Coral Beta 10), vandaar mijn specifieke interesse voor de RAALs. Zal dit draadje er verder niet mee vervuilen, start er binnenkort wel een apart draadje over. Kom denk ik wel even kijken op 3 februari.
Even pollen of er behoefte is dat ik mijn meetset meeneem (die met de draaischijf, had ik vorig jaar ook mee). Ik lees namelijk dat er meerdere meetsets naar Hengelo meegenomen worden, en omdat ik nu ook twee vrij forse speakers plus versterker meeneem ben ik bang dat ik niet alles zonder beschadigingen in de auto gepropt krijg.
Ik neem mijn meetset mee, maar niet met zo'n mooie draaischijf