11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik heb ook nog een extra versterker bij (purifi)
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Het is wel alleen een eindversterker zonder volume regeling
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik zou graag je Accuton monitors eens willen horen op mijn ZBA CA, lijkt me een mooie match. Dus als we die monitors kunnen inzetten voor de Modulus-86 - ZBA CA death match zou dat tof zijndre schreef: ↑wo 03 jan 2024, 8:38Goedemorgen!
Ik wil best wat speakers meenemen,maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om ze te demonstreren.![]()
Dus als iemand zijn versterker of streamer wil demonstreren, neem ik ze graag mee.
Ik heb 2 sets monitors beschikbaar:een set met Accuton units.
8ohm impedantie,buizen vriendelijk.
Een set Paper Hatts,van Tony Gee.
Erg mooi,maar lusten wel wat vermogen.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
We kunnen een boel spulletjes aan elkaar knopen, mogelijkheden te over!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Jahoor, als het straks niet in de planning staat, help mee herinneren. De Soos is denk ik een mooie ruimte om te meten, de tafels die de schilderclub normaal gesproken gebruikt zetten we aan de kant. Plus, de Soos zit aan het eind van de gang, je hebt denk ik daar het minst last van overspraak.
Heb ze beide wel eens gehoord, en beide zijn ze erg goed.dre schreef: ↑wo 03 jan 2024, 8:38Goedemorgen!
Ik wil best wat speakers meenemen,maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om ze te demonstreren.![]()
Dus als iemand zijn versterker of streamer wil demonstreren, neem ik ze graag mee.
Ik heb 2 sets monitors beschikbaar:een set met Accuton units.
8ohm impedantie,buizen vriendelijk.
Een set Paper Hatts,van Tony Gee.
Erg mooi,maar lusten wel wat vermogen.
Genoteerd, idd een mooie combi met dre's inbreng
Ook dat moet te combineren zijn, svp ook even de planning straks voor de dag zelf in de gaten houden, of het er allemaal in komt. Denk ongeveer een week voor de luisterdag zal er een eerste planning zijn.tigradekat schreef: ↑wo 03 jan 2024, 14:11Ik zou graag je Accuton monitors eens willen horen op mijn ZBA CA, lijkt me een mooie match. Dus als we die monitors kunnen inzetten voor de Modulus-86 - ZBA CA death match zou dat tof zijndre schreef: ↑wo 03 jan 2024, 8:38Goedemorgen!
Ik wil best wat speakers meenemen,maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om ze te demonstreren.![]()
Dus als iemand zijn versterker of streamer wil demonstreren, neem ik ze graag mee.
Ik heb 2 sets monitors beschikbaar:een set met Accuton units.
8ohm impedantie,buizen vriendelijk.
Een set Paper Hatts,van Tony Gee.
Erg mooi,maar lusten wel wat vermogen.![]()
Leuk die enthousiaste reacties allemaal mensen, goed bezig
Dan nog dit, er is altijd plaats en ruimte he, als we niet uitkomen met de huidige kamers prik ik bij, geen punt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Nog iets meer dan 3 weken mensen, dan gaan we geluid maken
Er is nog ruimte voor nieuwe aanmeldingen, als reeds aangemelde personen weten wat ze mee nemen, laat maar horen.
Er is nog ruimte voor nieuwe aanmeldingen, als reeds aangemelde personen weten wat ze mee nemen, laat maar horen.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Zin an!!!
Ik neem m'n meetspullen mee (laptop, REW, Umik-2, standaard, verschillende mogelijkheden om een voorversterker/dac aan te sluiten, maar geen eindversterker oid. Volgens mij is er genoeg aanwezig die dag om een meetsetup in elkaar te zetten.
Ik neem m'n meetspullen mee (laptop, REW, Umik-2, standaard, verschillende mogelijkheden om een voorversterker/dac aan te sluiten, maar geen eindversterker oid. Volgens mij is er genoeg aanwezig die dag om een meetsetup in elkaar te zetten.
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik wil mijn integrated versterker mee nemen met mijn boxen, maar hij is nu nog niet af. Eind volgende week krijg ik weer onderdelen binnen. Ik probeer dat de versterker op tijd af is. Zo niet, dan helaas....
Groeten, Tom.
Groeten, Tom.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
@Tomenkobus: Was jij nog van plan die Calimero's te bouwen? Had jij ze al gehoord?
Zo niet, dan kan ik natuurlijk een paartje meenemen (past in een boodschappentad).
Zo niet, dan kan ik natuurlijk een paartje meenemen (past in een boodschappentad).
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik heb alles liggen om de calimero's te bouwen. Een multiplex plaat staat al enige weken in de hal, de elektronica heb ik al een tijdje in de hobbykamer. Het is nu een gebrek aan tijd en prioriteit. Ik zou het heel leuk vinden als je de calimero's mee neemt. Ik denk niet dat ik ze zelf afgebouwd heb voor die tijd.
Groeten, Tom.
Groeten, Tom.
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
De Calimero's van Leo zijn als demo genoteerd. Leuk compact-goed-nabouwbaar-ontwerp met een verrassend geluid voor het kleine formaat.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Dat denk ik ook, ik houd 'de Soos' vrij voor metingen. Leuk!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Belooft weer een leuke dag te worden!
Gisteren avond nog naar de actieve liionidas zitten luisteren en ik denk dat het naar mijn bescheiden mening best toonbaar is
Wordt weer een volle auto maar dat mag de pret niet drukken
Gisteren avond nog naar de actieve liionidas zitten luisteren en ik denk dat het naar mijn bescheiden mening best toonbaar is
Wordt weer een volle auto maar dat mag de pret niet drukken
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Goed bezig Bas, is het makkelijk om tussen actief en passief om te schakelen?
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen namelijk.
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen namelijk.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Switchen is niet moeilijk maar ik heb actief alleen met de Pt-10 gedaan tot nu toe en die werkt niet met het passieve filter. De Silver-10 heb ik nog niet gemeten en dus ook geen actief filter voor tot nu toe.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik neem 2 sets speakers mee:de Paper Hatt en de Accuton monitors.
Zoals ik het begrijp heeft George in ieder geval een set nodig,die mag dan ook kiezen welke hij wil.
Beide mag uiteraard ook.
Zoals ik het begrijp heeft George in ieder geval een set nodig,die mag dan ook kiezen welke hij wil.
Beide mag uiteraard ook.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Change of plans, ik neem in ieder geval mijn
Laatst gewijzigd door motoindo op zo 28 jan 2024, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
We gaan er ook zijn, ik neem een setje Tovej mee of een set met Satories als ik ze af krijg.
Rudy
Rudy
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ja, hoeveel er nog uit afdeling Friesland meekomen die geen forumlid zijn maar wel bekenden (Wigbert&Bauke)
In ieder geval neem ik ook nog zeker 1 set mee mogelijk twee als er ruimte is. Voorkeur ruimte 4
Daarvoor ook wel iets van Roon(Rock)Qubuz 4G modem om zelf voorziend te zijn.
In ieder geval neem ik ook nog zeker 1 set mee mogelijk twee als er ruimte is. Voorkeur ruimte 4
Daarvoor ook wel iets van Roon(Rock)Qubuz 4G modem om zelf voorziend te zijn.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Zoals het nu lijkt ben ik er ook bij. Nog niet helemaal zeker wat ik meeneem... kan de verbeterde frankensteyns meenemen en/of fountekNeoCD2.0 + Audax HM130?? monitortjes
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
