Er is in ieder geval iets meer bij voor te stellen dan bijv. de audiotegels en de audiolamp, en dat zie je wel terug aan de vele reacties hier over deze Harmonizers. Hoe Kappa het netjes opschrijft is de werking zoals Cock het uitlegt, wat hij dan precies heeft gemodificeerd, met welke componenten etc is verder niks over bekend.
Leuke anekdote, Cock is een voorstander van zo min mogelijk componenten in de keten, en in zijn KEFs is de filtering mechanisch, dus geen spoelen en condensators, een condensator, hoe goed ook, zou het signaal al om de zeep helpen. Nou interessant. Maar toen ik vroeg hoe zoiets bij mijn speakers uit te voeren kreeg ik weliswaar een paar tips om mijn speaker te verbeteren maar helaas niet het geheim van het condensator loze filter, ik kan me niet voorstellen hoe ik de AMT zonder condensator kan laten spelen, als iemand een brainwave heeft, ik vuur de soldeerbout graag aan.
Volgende week inderdaad met Jeroen langs Cock, ik begreep al dat Jeroen voor het eerst in 15 jaar zijn cd koffer weer heeft open getrokken!
Over cd’s gesproken, op htforum verkocht iemand 12 stuks audiofiele cd’s in verschillende genres, heb gelijk alles maar gekocht, voor mij veelal onbekend werk, ben benieuwd, kan de cd-204 ook weer eens zijn uurtjes gaan maken.
De ETA van de Harmonizers is trouwens a.s. vrijdagavond, fingers crossed.
Groetjes Walter