Verder is de financiële drempel redelijk laag, mede omdat ik een paar ringkerntrafo's heb liggen uit een setje defecte Hypex AS2.100 die nu niet gebruikt worden. Deze zijn met 100VA en 2x23V prima in te zetten. Het is dus nog eens een duurzaam projectje ook
Bovendien kan ik weer eens mijn zelfbouw soldeerstation opstoken
De printjes van Peter zijn inmiddels binnen, en zojuist heb ik de Mouser bestelling doorgezet. Qua onderdelen heb ik hier en daar andere keuzes gemaakt. OPA1612 vond ik wel erg prijzig. Dat word een OPA1656. Deze heeft een iets hogere voltage noise, maar current noise is weer wat lager. Het zal lood om oud ijzer zijn vermoed ik, beide opamps zijn state of the art.
Ik zal proberen een leuk bouwverslagje te maken
