Na de positive reacties van vorig jaar leek het me leuk om dit jaar daar een vervolg aan te geven.
Niet meer direct na de vakantie maar 2 weekenden later zo dat er meer mensen waarschijnlijk terug kunnen zijn van vakantie.
De datum is Zaterdag 16-9-2023.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
De toegang is voor alsnog vastgesteld op €10,- per persoon.
De wificode is: onshuis2014
We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo We hebben daar 4 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden.
Echter denk ik er over na om het achterste deel daarvan in te richten als kantine ruimte zo dat daar het luik open kan voor de bar.
Dit is een beetje afhankelijk van het aantal grote sets in de aanmeldingen. ik vermoed namelijk dat we met de 2 kleinere beneden ruimtes beter uit de voeten kunnen. De andere 2 zalen zijn kleiner en bestaan uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Deze scheidingswanden zijn goed geïsoleerd en houden het geluid uit de aangelegen ruimtes goed tegen.
Ik duf dus beide ruimtes wel naast elkaar te gebruiken. De 4e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren. Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.
Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.
Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.
Hou er aub rekening mee dat er er zijn pin mogelijkheden
Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- plus de kosten voor een aantal kannen koffie en thee deze wordt gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Mocht de aanmeldingen ruimte geven om de prijs naar beneden aan te passen dan laat ik dat in de week voor de luisterdag hier weten.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.
Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.
Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis. Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.
Regels
In de Hal en het kantine gedeelte van de grote ruimte kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.
Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.
De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009
De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.