2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Hoi hoi,

Na de positive reacties van vorig jaar leek het me leuk om dit jaar daar een vervolg aan te geven.
Niet meer direct na de vakantie maar 2 weekenden later zo dat er meer mensen waarschijnlijk terug kunnen zijn van vakantie.

De datum is Zaterdag 16-9-2023.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
De toegang is voor alsnog vastgesteld op €10,- per persoon.
De wificode is: onshuis2014


We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo
IMG_20220523_195349.jpg
We hebben daar 4 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden.
Echter denk ik er over na om het achterste deel daarvan in te richten als kantine ruimte zo dat daar het luik open kan voor de bar.
Dit is een beetje afhankelijk van het aantal grote sets in de aanmeldingen. ik vermoed namelijk dat we met de 2 kleinere beneden ruimtes beter uit de voeten kunnen.
IMG_20220523_200223.jpg
De andere 2 zalen zijn kleiner en bestaan uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Deze scheidingswanden zijn goed geïsoleerd en houden het geluid uit de aangelegen ruimtes goed tegen.
Ik duf dus beide ruimtes wel naast elkaar te gebruiken.
IMG_20220523_201425.jpg
IMG_20220523_201433.jpg
De 4e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren.
IMG_20220523_200602.jpg
Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.

Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.

Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.

Hou er aub rekening mee dat er er zijn pin mogelijkheden :D .



Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- plus de kosten voor een aantal kannen koffie en thee deze wordt gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Mocht de aanmeldingen ruimte geven om de prijs naar beneden aan te passen dan laat ik dat in de week voor de luisterdag hier weten.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.

Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.

Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis.
IMG_20220523_202022.jpg
Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.

Regels
In de Hal en het kantine gedeelte van de grote ruimte kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.

Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.

De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.

De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009

De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.

Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op vr 15 sep 2023, 20:40, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Aanmeldingen

Pappaleo
richard
Pjotr CA Versterker
Vrolijke noot
Ouwebok
dre ook met Johan. een setje speakers
Henkjan Zo op analoge bron
satefan 2-weg monitor 5.25" Purifi midwoofertje en een Bliesma tweeter.
motoindo setje witte grown/up's mee op hippe B&W stand
beijert boekenplank luidsprekers
Shadow
tigradekat met set :mrgreen:
TabCam
Tonvandeacker. de nieuwe vloerstaanders complete set
WrineX met een complete set.
GerardJ met DSD Dac en Lezing over hoorbaarheid Jitter
hannesie met server
Martin66 met Gast.
Jos_br
Olaf Markus en audio vriend
cool
molekuul
martinhagenbeek 2 actieve zuiltjes en 2 actieve bookshelves, eigen Streamer/Dac/Preamp
Laatst gewijzigd door Kappa7 op ma 11 sep 2023, 0:39, 36 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Programma Luisterdag 2023
Schermafbeelding 2023-09-11 190905.jpg
Huidige indeling is een voorstel en nog niet definitief.
Zou je dus meer tijd willen of een andere ruimte dan kunnen we daar wat aan doen.
De zolder is niet mee genomen in de planning maar mag wel gebruikt worden.
Wel wordt dat ook wel de kantine ruimte waar koffie en de broodjes kroket genuttigd kunnen worden.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op ma 11 sep 2023, 19:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door pappaleo »

Mooi, ik meld mij aan.
Kappa7 schreef: wo 17 mei 2023, 23:59
Neem je ook iets mee?
Ik denk dat de keski dan al wel pruttelt. Ik neem ook mijn eigen bron en versterking mee.

btw: papaleo (met enkele p) is een pizzeria in Berlijn en tevens een Italiaanse familienaam.
Laatst gewijzigd door pappaleo op do 18 mei 2023, 9:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Leuk je staat boven aan op de lijst. :goedzo:
Neem je ook iets mee?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door richard »

Hierbij wil ik me ook aanmelden, vorig jaar was het ook gezellig,
Nog geen idee of ik iets mee neem.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door hardbats »

Ik meld me aan onder voorbehoud, het is de dag nadat ik terug kom van vakantie.
Ik weet nog niet of ik iets mee neem, de Liionidas hebben jullie nu al 2 keer gehoord :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Pjotr »

Top! Zet mij er maar bij George. Kan evt. wel een CA meenemen als reserve amp.
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Vrolijke noot »

Gezellig , zet mij ook maar op de lijst
Ik neem niets mee
Gebruikersavatar
Ouwebok
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 07 jan 2009, 18:22
Locatie: Amsterdam

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Ouwebok »

Ik meld me aan; vorig jaar was idd top en ik hoop dat het dit jaar weer zo leuk mag worden. Ik neem niets mee.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door dre »

Ik kom ook met Johan.
Ik neem wel wat mee,wat precies volgt nog.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door ray5150 »

Oei. die datum is precies als ik terugkom van een weekje vakantie in Duitsland...
Kappa7 schreef: wo 17 mei 2023, 23:53
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekenen graag!
Zou dit een suggestie kunnen zijn ? :
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 94241.html
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Henkjan »

staat in de agenda, leuk.
geen idee wat er mee gaat, volgt nog wel
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

pappaleo schreef: wo 17 mei 2023, 23:57
Mooi, ik meld mij aan.
Kappa7 schreef: wo 17 mei 2023, 23:59
Neem je ook iets mee?
Ik denk dat de keski dan al wel pruttelt. Ik neem ook mijn eigen bron en versterking mee.

btw: papaleo (met enkele p) is een pizzeria in Berlijn en tevens een Italiaanse familienaam.
Oeps, gelijk aangepast
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door hardbats »

Misschien dat ik tegen die tijd een actief aangestuurde versie van de Liionidas heb spelen met de Pt-10 op Hypex Fa503 versterkers. Maar dat zal de tijd uitwijzen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

richard schreef: do 18 mei 2023, 7:47
Hierbij wil ik me ook aanmelden, vorig jaar was het ook gezellig,
Nog geen idee of ik iets mee neem.
Leuk, Je staat op de lijst.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

hardbats schreef: do 18 mei 2023, 7:58
Ik meld me aan onder voorbehoud, het is de dag nadat ik terug kom van vakantie.
Ik weet nog niet of ik iets mee neem, de Liionidas hebben jullie nu al 2 keer gehoord :lol:
Kijk gelijk door, Mooi dat je er bij kan zijn.
Ik hoor het nog wel als je toch iets mee wil nemen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Pjotr schreef: do 18 mei 2023, 9:25
Top! Zet mij er maar bij George. Kan evt. wel een CA meenemen als reserve amp.
Gezellig, ik zet de CA er vast bij.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Vrolijke noot schreef: do 18 mei 2023, 9:54
Gezellig , zet mij ook maar op de lijst
Ik neem niets mee
Top Je staat er bij. :goedzo:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Ouwebok schreef: do 18 mei 2023, 11:03
Ik meld me aan; vorig jaar was idd top en ik hoop dat het dit jaar weer zo leuk mag worden. Ik neem niets mee.
Welkom, als het weer weer zo mee werkt dan moet dat lukken.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

dre schreef: do 18 mei 2023, 11:15
Ik kom ook met Johan.
Ik neem wel wat mee,wat precies volgt nog.
Ja leuk Jullie staan op de lijst,
Tegen de tijd dat we het programma gaan maken zien we wel wat het gaat worden. Ik en benieuwd. :rock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Pjotr »

Misschien slim om deze keer echte naambadges te regelen George? Dat stikkergedoe werkt niet echt en de kosten zijn het niet.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

ray5150 schreef: do 18 mei 2023, 11:28
Oei. die datum is precies als ik terugkom van een weekje vakantie in Duitsland...
Kappa7 schreef: wo 17 mei 2023, 23:53
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekenen graag!
Zou dit een suggestie kunnen zijn ? :
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 94241.html
Dat is in deze tijd wel het risico qua planning maar later zit je midden in alle andere events die dan gereserveerd worden.

Voor het pin apparaat heb ik al naar gekeken maar daar voor heb je een KVK nummer nodig en die heb ik dan weer niet.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

Henkjan schreef: do 18 mei 2023, 11:49
staat in de agenda, leuk.
geen idee wat er mee gaat, volgt nog wel
Gezellig, we zien het tegen die tijd wel wat er mee komt. :relax:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September

Bericht door Kappa7 »

hardbats schreef: do 18 mei 2023, 11:51
Misschien dat ik tegen die tijd een actief aangestuurde versie van de Liionidas heb spelen met de Pt-10 op Hypex Fa503 versterkers. Maar dat zal de tijd uitwijzen.
Komt goed, we gaan het zien. Je hebt nog even de tijd :proost:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”