Gezien het feit dat die tweeter vrij laag ingezet kan worden, moet aansluiting op de SB geen probleem zijn. Ik heb een tekeningetje gemaakt van een kastje van 13 liter dat qua verhoudingen doet denken aan Calimero, alleen een maatje groter. Ik ben in februari begonnen met de gedachte dat er dan wel geluid uit zou komen op de luisterdag in Breda. Ik maak altijd eerst een proefmodelletje van Gamma
Ik had alle onderdelen gezaagd en gefreesd: Vervolgens de zijwand er verkeerd op gelijmd en toen de boel in de hoek gesmeten. Verder ontbrak de tijd en de motivatie om er nog wat aan te doen.
Enfin, vandaag was het mooi weer en heb ik gekeken of er nog wat te redden viel; dat bleek toch nog redelijk mee te vallen: Goede metingen doen, een filter in elkaar frotten en een aanvaardbaar geluid er uit krijgen is me teveel voor een week. Breda gaan ze dus niet redden.
Heel spectaculair wordt het natuurlijk niet, er zijn al diverse modelletjes met de SB driver gemaakt. Ik heb gekozen voor 13 liter afgestemd op 40 Hz.
We zien wel.....