Was van plan een digitale scoop (met functie-generator) aan te schaffen en die versterker eens door te meten. Weet nog niet precies hoe en wat maar dat komt dan wel. Meten is weten
Van bij de Chinees....
Moderator: Beheerdersteam
Re: Van bij de Chinees....
Re: Van bij de Chinees....
Ik heb dat project compleet met kast liggen
Het is kompleet met ringkern trafoo,s voeding printen ervoor
Is iemand er in geintereseerd ?
Heb geen ambitie om het te bouwen
Het is kompleet met ringkern trafoo,s voeding printen ervoor
Is iemand er in geintereseerd ?
Heb geen ambitie om het te bouwen
Re: Van bij de Chinees....
Potverdrie nou heb je me Het is een project van Pjotr en de voeding print is van knuisje
Maakt deze info het wat duidelijker?
De kast die ik erbij heb is van modushop
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Van bij de Chinees....
https://www.ebay.com/itm/273259264430?chn=ps
Misschien is dit wat voor je.
Ik heb een setje liggen en het ziet er goed uit.
Alleen door tijdgebrek nog steeds niet in elkaar gezet.
Paul.
Misschien is dit wat voor je.
Ik heb een setje liggen en het ziet er goed uit.
Alleen door tijdgebrek nog steeds niet in elkaar gezet.
Paul.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Van bij de Chinees....
Re: Van bij de Chinees....
Ja klopt Joram
Oei prijs kast is nieuw was niet goedkoop trafoo,s zijn overigens 1 volt meer 25Volt in plaats 24 Volt
175€ is dat redelijk voor de Kast modushop , versterker printen pjotr , voedings printen knuisje en de 2 ringkern trafoo,s
De onderdelen hieronder
De Vu mtrs schak en LS aansluit klemmen moet ik gaan kijken of dat er bij zit maar dat betwijfel ik Alles ligt in de kast boven
Dat zit niet ! in de prijs bij
Ben aan het zoeken waar ik het ingezet heb
Oei prijs kast is nieuw was niet goedkoop trafoo,s zijn overigens 1 volt meer 25Volt in plaats 24 Volt
175€ is dat redelijk voor de Kast modushop , versterker printen pjotr , voedings printen knuisje en de 2 ringkern trafoo,s
De onderdelen hieronder
De Vu mtrs schak en LS aansluit klemmen moet ik gaan kijken of dat er bij zit maar dat betwijfel ik Alles ligt in de kast boven
Dat zit niet ! in de prijs bij
Ben aan het zoeken waar ik het ingezet heb
Laatst gewijzigd door OpaBert op vr 10 feb 2023, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Van bij de Chinees....
Weggefprijsje Bert. Alles bij elkaar is het dik over de 300 aan onderdelen.
Re: Van bij de Chinees....
Kan het alleen niet vinden vergeten waar ik het heb weg gezet
Het stond onder mn PL buizen kistje in een doos
Inclusief de ls 2 x zwart 2 x rood ingang RCA met verzonken inbouw . ALPS Potmeter Chassis deel 230 Schakelaar met Neon tube koelpasta en veren om de lm 3866 te bevestige, schuifstekkers, voeten voor de kast , 200€
Minder kan ik er niet van maken Wel meer
Inclusief de ls 2 x zwart 2 x rood ingang RCA met verzonken inbouw . ALPS Potmeter Chassis deel 230 Schakelaar met Neon tube koelpasta en veren om de lm 3866 te bevestige, schuifstekkers, voeten voor de kast , 200€
Minder kan ik er niet van maken Wel meer
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Van bij de Chinees....
Als het buiten TS om gaat, lijkt het me handiger als jullie dit even persoonlijk afstemmen mannen.
Re: Van bij de Chinees....
Ik heb al een afspraak met iemand van het forum
Waarschijnlijk dit weekend , ik wil dan ook niks wijzigen aan wat ik daar geschreven heb Marp.
Kan wel vragen of hij er een kopie van maken wilt dan kan het allemaal weg wat mij betreft Het liep een beetje vanzelf zo
Waarschijnlijk dit weekend , ik wil dan ook niks wijzigen aan wat ik daar geschreven heb Marp.
Kan wel vragen of hij er een kopie van maken wilt dan kan het allemaal weg wat mij betreft Het liep een beetje vanzelf zo
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Van bij de Chinees....
Het gaat niet om wijzigen Bert.
Je stelde een versterker beschikbaar in het draadje van iemand die er een zoekt. Als je dan voortijdig met een ander in zee gaat, is het draadje van die persoon niet de locatie voor verdere onderhandeling en bespreking.
Dus als je afspraak niet met TS is, stel ik voor dat we vanaf hier gewoon een streep zetten onder je versterker als gespreksonderwerp. In dit draadje dus.
Je stelde een versterker beschikbaar in het draadje van iemand die er een zoekt. Als je dan voortijdig met een ander in zee gaat, is het draadje van die persoon niet de locatie voor verdere onderhandeling en bespreking.
Dus als je afspraak niet met TS is, stel ik voor dat we vanaf hier gewoon een streep zetten onder je versterker als gespreksonderwerp. In dit draadje dus.
Re: Van bij de Chinees....
Dat is duidelijk Marp ik realiseerde me niet dat voor de topcstarter erg onrechtvaardig is , Bart Luikx
ik had ff mn hersens moeten laten werken
Maar ik heb hem al toegezegd aan een ander
Dus kan er niks aan wijzigen , excuus aan de Topicstarter Bart Luikx waar ik niets van gehoord heb tot nu .
ik had ff mn hersens moeten laten werken
Maar ik heb hem al toegezegd aan een ander
Dus kan er niks aan wijzigen , excuus aan de Topicstarter Bart Luikx waar ik niets van gehoord heb tot nu .
Re: Van bij de Chinees....
Ik heb er eventueel ook nog 1 staan, waarvan ik twijfel of ik hem houd.
Alleen is die helemaal afgebouwd.
Alleen is die helemaal afgebouwd.
-
bart Luyckx
- Berichten: 722
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: Van bij de Chinees....
Sorry, ik was even niet aanwezig op dit forum. Sukkel met de gezondheid. 3 maand in hospitaal en nog geen sikkepit beter.
De hobby staat dan ook op een laag pitje, om niet te zeggen ligt volledig stil 
Re: Van bij de Chinees....
Potverdikke dat is behoorlijk heftig geweestbart Luyckx schreef: ↑vr 24 mar 2023, 11:49Sorry, ik was even niet aanwezig op dit forum. Sukkel met de gezondheid. 3 maand in hospitaal en nog geen sikkepit beter.De hobby staat dan ook op een laag pitje, om niet te zeggen ligt volledig stil
![]()
Ze schoppen je al snel het ziekenhuis uit op straat
Van Harte Beterschap gewenst Bart en dat de hobby op een laag pitje staat is dan vanzelfsprekend
Nogmaals Beterschap
Grt
Bert
