Van bij de Chinees....

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

AudioMan
Berichten: 142
Lid geworden op: di 04 jan 2022, 17:15

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door AudioMan »

bart Luyckx schreef: do 22 sep 2022, 15:20
@AudioMan, heb je je versterker al eens uitgemeten?
Was van plan een digitale scoop (met functie-generator) aan te schaffen en die versterker eens door te meten. Weet nog niet precies hoe en wat maar dat komt dan wel. Meten is weten
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

Ik heb dat project compleet met kast liggen
Het is kompleet met ringkern trafoo,s voeding printen ervoor
Is iemand er in geintereseerd ?
Heb geen ambitie om het te bouwen
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door John P »

Over welk project heb je het nu? De Pjotr CA eerste versie?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

John P schreef: do 09 feb 2023, 20:57
Over welk project heb je het nu? De Pjotr CA eerste versie?
Potverdrie nou heb je me Het is een project van Pjotr en de voeding print is van knuisje
Maakt deze info het wat duidelijker?
De kast die ik erbij heb is van modushop
Bijlagen
Hier ligt op tafel
Hier ligt op tafel
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door pvanlingen »

https://www.ebay.com/itm/273259264430?chn=ps

Misschien is dit wat voor je.
Ik heb een setje liggen en het ziet er goed uit.
Alleen door tijdgebrek nog steeds niet in elkaar gezet. :hide:

Paul.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door RobertD »

OpaBert schreef: do 09 feb 2023, 21:29
John P schreef: do 09 feb 2023, 20:57
Over welk project heb je het nu? De Pjotr CA eerste versie?
Potverdrie nou heb je me Het is een project van Pjotr en de voeding print is van knuisje
Maakt deze info het wat duidelijker?
De kast die ik erbij heb is van modushop
Heb je een prijs in gedachten?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Shadow »

Printjes heb ik gesoldeerd denk ik?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

Ja klopt Joram
Oei prijs kast is nieuw was niet goedkoop trafoo,s zijn overigens 1 volt meer 25Volt in plaats 24 Volt
175€ is dat redelijk voor de Kast modushop , versterker printen pjotr , voedings printen knuisje en de 2 ringkern trafoo,s
De onderdelen hieronder
De Vu mtrs schak en LS aansluit klemmen moet ik gaan kijken of dat er bij zit maar dat betwijfel ik Alles ligt in de kast boven
Dat zit niet ! in de prijs bij
Ben aan het zoeken waar ik het ingezet heb :think:
Laatst gewijzigd door OpaBert op vr 10 feb 2023, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Pjotr »

Weggefprijsje Bert. Alles bij elkaar is het dik over de 300 aan onderdelen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Shadow »

Pjotr schreef: vr 10 feb 2023, 9:54
Weggefprijsje Bert. Alles bij elkaar is het dik over de 300 aan onderdelen.
Zeker nu....
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door toetertje »

Pjotr schreef: vr 10 feb 2023, 9:54
Weggefprijsje Bert. Alles bij elkaar is het dik over de 300 aan onderdelen.
Mee eens, en zeker de moeite waard. :goedzo:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

Kan het alleen niet vinden vergeten waar ik het heb weg gezet
:yeah: Het stond onder mn PL buizen kistje in een doos
Inclusief de ls 2 x zwart 2 x rood ingang RCA met verzonken inbouw . ALPS Potmeter Chassis deel 230 Schakelaar met Neon tube koelpasta en veren om de lm 3866 te bevestige, schuifstekkers, voeten voor de kast , 200€
Minder kan ik er niet van maken Wel meer O:)
Bijlagen
9043B454-D56F-4CEE-BFA5-322656EA91C8.jpeg
322B7640-A277-421B-89AB-DB8F39E1D6A5.jpeg
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Marp »

Als het buiten TS om gaat, lijkt het me handiger als jullie dit even persoonlijk afstemmen mannen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Shadow »

OpaBert schreef: vr 10 feb 2023, 9:43
Ja klopt Joram
Ow dan is het allemaal lood-tin-zilver waar het mee gesoldeerd is...
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Pjotr »

Marp schreef: vr 10 feb 2023, 13:04
Als het buiten TS om gaat, lijkt het me handiger als jullie dit even persoonlijk afstemmen mannen.
Dacht dat het juist aan TS gericht was. Anders kan Bert het i.d.d. beter gelijk in de verkoop rubiek zetten.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

Ik heb al een afspraak met iemand van het forum
Waarschijnlijk dit weekend , ik wil dan ook niks wijzigen aan wat ik daar geschreven heb Marp.
Kan wel vragen of hij er een kopie van maken wilt dan kan het allemaal weg wat mij betreft Het liep een beetje vanzelf zo :oops:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Marp »

Het gaat niet om wijzigen Bert.

Je stelde een versterker beschikbaar in het draadje van iemand die er een zoekt. Als je dan voortijdig met een ander in zee gaat, is het draadje van die persoon niet de locatie voor verdere onderhandeling en bespreking.

Dus als je afspraak niet met TS is, stel ik voor dat we vanaf hier gewoon een streep zetten onder je versterker als gespreksonderwerp. In dit draadje dus.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Pjotr »

Ah, da's duidelijker Marp! Tnx O:)
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

Dat is duidelijk Marp ik realiseerde me niet dat voor de topcstarter erg onrechtvaardig is , Bart Luikx
ik had ff mn hersens moeten laten werken :oops:
Maar ik heb hem al toegezegd aan een ander
Dus kan er niks aan wijzigen , excuus aan de Topicstarter Bart Luikx waar ik niets van gehoord heb tot nu .
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door toetertje »

Ik heb er eventueel ook nog 1 staan, waarvan ik twijfel of ik hem houd.
Alleen is die helemaal afgebouwd.
bart Luyckx
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door bart Luyckx »

Sorry, ik was even niet aanwezig op dit forum. Sukkel met de gezondheid. 3 maand in hospitaal en nog geen sikkepit beter. :( De hobby staat dan ook op een laag pitje, om niet te zeggen ligt volledig stil :(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door ray5150 »

Oei, dat moet pittig zijn geweest. veel beterschap gewenst.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door FR_Aad »

Beterschap Bart!!
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door OpaBert »

bart Luyckx schreef: vr 24 mar 2023, 11:49
Sorry, ik was even niet aanwezig op dit forum. Sukkel met de gezondheid. 3 maand in hospitaal en nog geen sikkepit beter. :( De hobby staat dan ook op een laag pitje, om niet te zeggen ligt volledig stil :(
Potverdikke dat is behoorlijk heftig geweest
Ze schoppen je al snel het ziekenhuis uit op straat
Van Harte Beterschap gewenst Bart en dat de hobby op een laag pitje staat is dan vanzelfsprekend
Nogmaals Beterschap
Grt
Bert
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Van bij de Chinees....

Bericht door Pjotr »

Ja, dan heb je wel even andere dingen aan je hoofd. Sterkte Bart!
Plaats reactie