Ja.
Je moet dan wel de UpNp/DLNA plugin aanzetten. En daarna de config aanpassen. Zie hier ook verder hoe dat in te stellen.
https://forums-slimdevices-com.translat ... x_tr_hl=en
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ja.
Als je wilt vergelijken met 2 DAC's dan is het makkelijk als je dan de schakeling kunt doen met dan de ingang van de versterker. Dat zou dan met 2 x de 9018 geweest zijn die dan wel of niet met HQ draaien.Waarom heb je Roon endpoint software nodig?
Is denk ik ook afhankelijk van setup en gebruikte server PC. In mijn ervaring zijn dit wel mini verschillen, bijna al het andere wat ik doe maakt meer verschil.Rob Dingen schreef: ↑za 18 feb 2023, 17:32Ik hoor hier overigens wel verschil tussen Roon en de HQ player in het voordeel van HQ Player.
Daar bedoel ik mee Roon > HQplayer of HQplayer stand alone.
Rob
A