Ben vandaag begonnen om een aparte audio groep aan te leggen.
We hebben 3 fases, dus de fase wordt diegene waar de zonnepanelen, laadpaal en wasmachine niet op zitten (voor wat het waard is).
Als kabel heb ik het volgende gebruikt:
https://shop.sommercable.com/en/Cable/B ... 03040.html
Nou lees ik van alles op het net rondom het aansluiten van de afscherming.
Op dit forum lees ik bij netsnoeren dat men de afscherming alleen aan de aanvoer kant aansluit.
Hanteer ik dit zelfde principe dan ook bij het aanleggen van de audio groep?
Dus afscherming in de meterkast wel aan de aardrail en in het stopcontact niet aansluiten?
