Een plexiglas raampje
https://www.audiophonics.fr/en/boitiers ... -5562.html
In het front zitten wat gaten welke gemaakt zijn voor deze printen
https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... -3774.html
https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... -3609.html
Wat ik niet begrijp moet ik nu v3310+V03 kopen of is de een wat beter dan de ander
Zoals ik het lees moeten ze er beide in maar dat kan toch niet
Dit is van die duurste print En dan onder deze regel die van 55€ Stoppen ze je audio in halfgeleider verzwakker ? staat mij niet aan
Wat stekkertjes en een kabel
Maar wat ik niet zie zijn de kapjes op de drukknopjes
Is dat een universeel ding wat net als een 6 mm asje ingeburgerd is dat als je om een kapje vraagt men dat gewoon heeft liggen bijv EOO
Dan komt de vraag wat ga ik er mee doen
De CA in ga bouwen Dan heb ik flink wat ruimte,
Of er een EL84 versterkertje met buizen met de buizen horizontaal , waar ik geen voorstander ban ben
Een preamp kan er wel in die zijn meestal wat korter
Maar die kast staat me al een poos in de weg dus er wat mee doen .
Wordt wel een knap toestel om te zien
