Zoiets zei ik ik hierboven ook al. Eerst de grove bouwstenen en dan verder verfijnen. Maar alles moet in balans zijn, anders ga je de verbetering niet (meer) horen.
Dat is ook zeker de bedoeling. En de gesuggereerde mod op mijn bestaande voeding of zelfs een vervanging naar bv een LT3045-exemplaar zie ik als een upgrade. Die getest moet worden. Geheel consistent aan mijn plan.Je hebt nu al een redelijke voeding waar je mee kunt starten lijkt mij zo.
Dank voor de bevestiging. Alhoewel alles altijd een gok blijft. Maar de kosten blijven binnen de perken (die ES9038 kost 'maar' 130,-) dus daar kun je allemaal geen buil aan vallen. Dat maakt dit project of überhaupt zelfbouw zo leuk.Al is digitaal voor mij niet de belangrijkste bron om in te willen investeren vind ik deze nog behoorlijk mee komen met de analoge setup.
Ik verwacht dat de ES9038 daar zeker niet voor onderdoet en is een doorontwikkeling van de ES9018.
Prima DAC dus.
Intussen is mijn eerste verbeterstap in wording, de Hifiberry DAC+
[graag-bijvoegen]https://www.kiwi-electronics.nl/image/c ... 0x853h.jpg[/graag-bijvoegen]
Die gaan we eens vergelijken met de hoofdtelefoon-uitgang. Zal wel een esay win worden voor de Hifiberry die goedkoop is (30,-) maar tevens goed aangeschreven staat. Dit is meer een uitprobeersel om snel wat resultaat te boeken, die I-Sabre komt er zeker nog. Ben ook benieuwd wat deze cheapo Hifiberry doet tov de Arcam rDac. We gaan het zien....
