Ah!buis schreef: ↑di 11 jan 2022, 15:45
Daar kan ik niet veel van maken.Als het over de twee versterkers gaat (stereo) zouden er ook twee ongeveer gelijke spanningen moeten zijn.
De hele eindvesterker is om moeilijkheden vragen.Geen stopweerstanden bij stuur- en schermroorsters.
En een gemeenschapelijke kathodeweerstand voor twee eindbuizen, kun je ook niet nazien of beide buizen stroom trekken.
Anne
Ik ben bang dat die akelige schuifschakelaars in de LS lijn de boel ook nog in de war schopt
Er zit er een achterop keuze uit 8 of 16 ohm
Voorop Phase daarmee schakel je de gnd om van een van de ls uitgangen
Voorop ook Hoofdpijn of Luidspreker
Maar ik laat me niet kisten Anne jij toch ook niet
Je hebt daar een spreuk voor als ik me goed herinner
Ik zal tijdelijk alle Luisdpreker schuifschakelaars deactiveren
Dan is die ellende weg Dat doe ik vanavond
Dan hebben we in ieder geval iets stabiels
Dan de EL84 eindtrap met elk een eigen kathode weerstand
Hoofdpijn of speakers wil ik zeker weer actief hebben
De draaischakelaar met keuze Mono Stereo Links Rechts of Rev aan de ingang had ik al
Onklaar gemaakt die schakelde ook nog verkeerd om
Verder zijn ze slordig geweest met ingang en Kleur afgeschermde kabels
Overal correct en bij de Volumeregeling hebben ze het opeens verwisseld
Toch wel leuk als je een paar foutjes vind in de fabrieksproductie
Morgen post ik wel wat resultaten met grote vraagtekens waarschijnlijk
