Over de geluidskwaliteit ben ik eigenlijk best wel tevreden, de muziek gebruik ik voor testen. Het nadeel is dat het Shanling spelertje erg klein is, de audiokabel trekt hem regelmatig weg. Bovendien is het O.S. , de bediening niet erg handig.
Ik vroeg mij af of er geen mediaspelers in 'groter' formaat zijn. Wel ben ik bij webshops als Bax en Thomann mediaspelers tegengekomen, maar die zijn kwalitatief erg beperkt, ze spelen voornamelijk MP3 af, en zijn bedoeld als media bron in kantines en de kroeg
Zoiets :
https://www.bax-shop.nl/pro-audio-spele ... -bluetooth
Vraag : bestaan er kwalitatief goede mediaspelers, in een grotere behuizing die in goede kwaliteit FLAC etc bestanden afspelen ?
Op dit moment wil ik mij -nog- niet bezig houden met streaming, maar de muziek gebruiken die ik op SD kaartjes heb staan.
Alvast bedankt, groeten Herman
