Ik wil een bestaande voeding uitbreiden met een extra regelaar op een ongeregelde 9 volt voedingslijn, gaat dit wel goed?
Als bijlage het schema, rood omlijnt is het nieuwe deel!
Bedankt alvast voor het meedenken
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Zal bestpeter58 schreef:Die van mij werkt ook hoor
Da's een oudje, die heb ik een eeuw geleden eens uit een Elektuur boek ingescand.Ah!buis schreef:Was deze je niet bekend ?
Anne
Die had ik dan ook bijgehouden.Wel leuk hoewel enigzins overdreven "ala Elektuur", één stabilisator en led-drivers overbodig.En dan weer geen voorziening om een vaste opstartkeuze te hebben.ray5150 schreef:Da's een oudje, die heb ik een eeuw geleden eens uit een Elektuur boek ingescand.Ah!buis schreef:Was deze je niet bekend ?
Anne
Die 58 deed al vermoeden dat je niet van gisteren bentpeter58 schreef:Ben in '79 van MTS gekomen, dus ben al een oudje