TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Moderator: Beheerdersteam
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Kan ik me voorstellen ja, direct een besteldSSassen schreef:Oh jazeker! Daarmee heb je veel meer controle en geen lamme vinger meer en ze kosten maar een paar euro, de investering dubbel en dwars waard.Nooby schreef:Strak werk ja! Die handvaten zijn ook een uitkomst
-
p_vervoort
- Berichten: 176
- Lid geworden op: zo 25 sep 2011, 13:39
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik vraag me af wat mogen de speakers kosten ??
Budgetprijs,
PV
Budgetprijs,
PV
-
p_vervoort
- Berichten: 176
- Lid geworden op: zo 25 sep 2011, 13:39
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik ga hier natuurlijk spijt van krijgen, want gegarandeerd zitten er stofjes in de lak na 't rollen, hoe secuur en schoon je ook werkt, het lijkt haast wel niet te voorkomen?
...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
En altijd een vlieg of mug. Ook in dit jaargetijde. Waar ze vandaan komen is een raadsel.
Tip: laatste laklaag in een licht vochtige badkamer doen. En na het goed drogen poetsen met mequiars.
Tip: laatste laklaag in een licht vochtige badkamer doen. En na het goed drogen poetsen met mequiars.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Maar daar moet zeker een week tussen zitten, liefst langer.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Dan moet ik ze meenemen naar huis, da's wel een optie. Dan ga ik gewoon poedelnaakt die dingen de laatste laklaag geven nadat ik mijzelf uitvoerig geschrobt en gewassen heb, je wilt immers geen verdwaalde haar in je lak!pappaleo schreef:En altijd een vlieg of mug. Ook in dit jaargetijde. Waar ze vandaan komen is een raadsel.
Tip: laatste laklaag in een licht vochtige badkamer doen. En na het goed drogen poetsen met mequiars.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Dan wel eerst even:
https://gezondr.nl/lichaamsontharing-al ... -epileren/
Je zou de eerste zijn met een schaamhaar in je lak!

https://gezondr.nl/lichaamsontharing-al ... -epileren/
Je zou de eerste zijn met een schaamhaar in je lak!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Geen idee of het werkt...
edje schreef:Zelf bereik ik het beoogde pianolak afwerking met een heel goedkoop hulpmiddel .Een gewoon nevelpompje (plantenspuit) .Als je alles in de lak(niet op waterbasis)gezet hebt en je beneveld alles lichtjes word alles strakgetrokken .Oorzaak .... De lak bevat vluchtige stoffen die namenlijk lichter zijn dan water .Als je de lak nat maakt krijg je de reactie dat de vluchtige stoffen boven op het water willen komen en bijgevolg de laklaag strakker trekken .
Gewoon proberen ,werkt goed .Alleen niet overdrijven met de nevel .Het water mag er niet aflopen .
Ed
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Mja, dat werkt alleen op een liggend vlak en ik gebruik acryllak, dus dat wordt ‘m niet deze keer.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Wat een huidje op die verf.....brrrr.
Heb zelf recent met sikkens rubbol finura + viltroller een strakker resultaat behaald. Ja terpentine basis. In een koelere (meer niet steenkoude) ruimte geverfd, stofdroog pas na een uurtje of 4 a 5 dus ook lang kunnen vloeien....alleen dat verdomde stof.
Heb zelf recent met sikkens rubbol finura + viltroller een strakker resultaat behaald. Ja terpentine basis. In een koelere (meer niet steenkoude) ruimte geverfd, stofdroog pas na een uurtje of 4 a 5 dus ook lang kunnen vloeien....alleen dat verdomde stof.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Mja, deze lak is wat aan de stroperige kant, morgen maar eens kijken hoe het is opgedroogd. Voor de tweede laag ga ik inderdaad een viltroller gebruiken in de hoop dat het oppervlak minder een sinaasappel effect te zien geeft.hsmeets schreef:Wat een huidje op die verf.....brrrr.
Bedankt voor de tip, dit is een blik Flexa ‘strak in de lak’, ik ben benieuwd hoe het er morgen uitziethsmeets schreef:Heb zelf recent met sikkens rubbol finura + viltroller een strakker resultaat behaald. Ja terpentine basis. In een koelere (meer niet steenkoude) ruimte geverfd, stofdroog pas na een uurtje of 4 a 5 dus ook lang kunnen vloeien....alleen dat verdomde stof.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Wat betreft kozijnen voor ik bv 'strak in de lak' echt wel minder mooi uitvloeien dan bv een meer premium lak als Sikkens. Vooral online bestellen, scheelt soms wel de helft met de winkelprijs
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Voor die Sikkens moet je wel naar de vakhandel want die staat niet bij de bouwmarkt (gamma/praxis/...) in het schap. En die er van Sikkens staat is ander spul.
Hieronder is 'satin' als glansgraad.
Niet perfect geverfd door mij maar in ieder geval niet zo'n sinasappelhuid.
Hieronder is 'satin' als glansgraad.
Niet perfect geverfd door mij maar in ieder geval niet zo'n sinasappelhuid.
Laatst gewijzigd door hsmeets op di 07 jan 2020, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Het val me een beetje tegen van een tikje autistisch typje als Sander dat ie niet gelijk de CD's in het doosje/mapje terugdoet na het afspelen... 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Kon het doosje niet vinden!ray5150 schreef:Het val me een beetje tegen van een tikje autistisch typje als Sander dat ie niet gelijk de CD's in het doosje/mapje terugdoet na het afspelen...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Weet je wellicht nog welke aflak je hebt gebruikt? Watergedragen? Of op terpentine basis?hsmeets schreef:Voor die Sikkens moet je wel naar de vakhandel want die staat niet bij de bouwmarkt (gamma/praxis/...) in het schap. En die er van Sikkens staat is ander spul
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Misschien is zo’n sinaasappelschil effect in de lak wel goed voor de difractie.
Een beetje spreiden die geluidsgolven.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Of lakken onder een afdak tijdens of na een regenbui, anders meenemen op zee en daar aflakken.pappaleo schreef:Tip: laatste laklaag in een licht vochtige badkamer doen. En na het goed drogen poetsen met mequiars.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik had gisteren het lumineuze idee benden voor m'n berging te lakken. dat heb ik net opnieuw gedaan...SSassen schreef:Ik ga hier natuurlijk spijt van krijgen, want gegarandeerd zitten er stofjes in de lak na 't rollen, hoe secuur en schoon je ook werkt, het lijkt haast wel niet te voorkomen?![]()
![]()
![]()
...
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Geen aflak. Dit is Rubbol (op kleur gemengd) “raw and undilluted”.SSassen schreef:Weet je wellicht nog welke aflak je hebt gebruikt? Watergedragen? Of op terpentine basis?hsmeets schreef:Voor die Sikkens moet je wel naar de vakhandel want die staat niet bij de bouwmarkt (gamma/praxis/...) in het schap. En die er van Sikkens staat is ander spul
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Maar dan moet je ze niet opeen warme trafo leggen.SSassen schreef:Kon het doosje niet vinden!ray5150 schreef:Het val me een beetje tegen van een tikje autistisch typje als Sander dat ie niet gelijk de CD's in het doosje/mapje terugdoet na het afspelen...![]()
...
Aad
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Nog een keer waterproof schuren en dan vandaag (hopelijk) de laatste laklaag opzetten, achteraf had ik gewoon moeten fineren want dan was ik allang al klaar geweest! #ShowRoomFinish #SanderSanding
