Je zet in ieder geval de verwachtingen hoog neer.
En anders weet ik nog wel wat leuks.!@!
Moderator: Beheerdersteam
Hehe ja ik moet het zelf eerst nog constateren hoor. Is alleen nog maar op papier. Alhoewel ik nu ik de tweeters gehoord heb ik toch ook al wel voorbarig heel enthousiast wordhannesie schreef:Dat gaan we dus meemaken, op een ZBA luisterdag dan een goed moment om dat te constateren.
Je zet in ieder geval de verwachtingen hoog neer.![]()
![]()
En anders weet ik nog wel wat leuks.!@!
HFD installeert niks binnen Windows. Maakt alleen een map aan in documenten en programfiles. Kun je gewoon wissen.Henkjan schreef:vraagje: hoe un-install je HFD? windows wil daar het bestand uninstall.exe voor hebben, maar dat is er niet. ook is er niet de optie uninstall als je het installatiebestand nogmaals runt W10
OK, bedankt.ds23man schreef:HFD installeert niks binnen Windows. Maakt alleen een map aan in documenten en programfiles. Kun je gewoon wissen.Henkjan schreef:vraagje: hoe un-install je HFD? windows wil daar het bestand uninstall.exe voor hebben, maar dat is er niet. ook is er niet de optie uninstall als je het installatiebestand nogmaals runt W10
Ok bedankt!Shutdown98 schreef:Voorkant is beter.
Er is ook een led die je dan niet kan zien.
Daarnaast twijfel ik aan de gevoeligheid...
Ik moet richten op de ontvanger om deze aan/uit te zetten of volume aan te passen.
ds23man schreef:Heb het nog even nagekeken, rechtsboven heb je de knop software cleanup. Die verwijdert de handel.
1hfd.GIF
HFD kan niet omgaan met CLIO apparatuur (of CLIO niet met HFD)ds23man schreef:Gewoon je meting doen in HFD.
HFD kan met de meeste formaten niet standaard overweg, ook niet met ARTA. Komt gewoon door het eigen primitieve file formaat. Maarrrrrr....... er is hoop: Al die formaten zijn ASCII text-based. Het is vaak een kwestie van zelf editen in een tekstverwerker. Ok, handig is andersShutdown98 schreef:HFD kan niet omgaan met CLIO apparatuur (of CLIO niet met HFD)ds23man schreef:Gewoon je meting doen in HFD.
HFD is ook niet het meest complete meet software pakket...
Het zou best aardig zijn als HFD wat meer import opties had.
Voortgang ging erg traagDr barry schreef:ik ben benieuwd hoe het staat met het ontwerp en ervaringen van Pythagoras met de Bliesma beryllium tweeter.
Ik wil zelf ook een 3 weg maken met de Fusion 123 amp en die Bliesma tweeter ziet er top uit! lekker groot oppervlak dus lijkt goed voor lage cross over en bekkens moet ie lekker fel kunnen weergeven lijkt me.
ben alleen toch bang voor problemen en kinderziekten met instellingen en ingewikkelde software.....maar het schijnt al verbeterd te zijn met nieuwe software.
Ik woon ook ver van Groningen dus kan niet even langs Hypex rijden voor hulp.