Heb nog wel een aantal 6J9P's liggen evenals een aantal EF184's.
Beide mooie buisjes!
Als je interesse hebt..
groet,
Aat
Moderator: Beheerdersteam
Zal mijn gegeven te oud zijn zeker.knuisje schreef:Dan beter geen UL lijkt mij. De sticker op de trafo geeft drie wikkelingen van 70V aan: rood, wit en zwart. Dus die trafo is wel geschikt begrijp ik.
Beetje eigenaardig wel.Ik heb gegevens van een hele tijd terug met 2x70V bij een trafo met dit typenr.Nu staat er in Polen een wikkeling meer en de TME zaak laat 'm vallen.knuisje schreef:Misschien wordt deze op specificatie gemaakt voor de Poolse buizenwinkel?
Zat er ook in te zoekenknuisje schreef:Toroidy heeft een trafo met dezelfde specs voor de dubbele prijs: klik
Is een mooie trafo voor niet veel geld.De 400V is met 300mA wat aan de krappe kant maar als de 3x70V weinig belast is al 't wel los lopen, per slot wordt de gloei ook niet max gebruikt.knuisje schreef:Net bericht uit Polen. De specs op de site zijn correct en ze hebben er 1 op voorraad. Als deze trafo goed geschikt is voor dit schema zal ik hem snel bestellen.
Vooral als de draden dezelfde kleur hebben..Ah!buis schreef:Behoorlijke knoeperd !
Voor de zekerheid de fase nazien, schijnt wel's niet te kloppen.
Anne
Als dan een begin steeds even is en het eind oneven wel jahannesie schreef:Deze draden hebben nummers!!!
Ook een oplossing.