Die in de meter is op de grens tussen Gr en Bl, goed bruikbaar voor de Pearl.democles schreef:Even gekeken wat ik nog liggen had.
Alleen een zakje met de BL versie.
Kun je zo zien. Anne
Moderator: Beheerdersteam
Die in de meter is op de grens tussen Gr en Bl, goed bruikbaar voor de Pearl.democles schreef:Even gekeken wat ik nog liggen had.
Alleen een zakje met de BL versie.
Ho ho, 't is wel het samengaan van de twee waardes.Je kun ook 0,3V hebben en 2mA bijv.Dan is het er een op de grens Blauw-Paars, niet meer bruikbaar hier.democles schreef:Dat is mooi zitten allemaal op 0,3V ,kunnen dus zo op de plaats van een GR
Kom je uit op Idss=10mA al niet goed meer.democles schreef:Zitten rond de 0,40/0,46mA
Denk dat dit een goede suggestie is. Maar eerst zien via eerder genoemde adressen zien dat je originele FET's krijgt.Rudy schreef:Zolang je maar weet dat het echte zijn en dat je weet welke het zijn kan je dat altijd aanpassen met die 4 weerstanden. Het enige is als je te grootte weerstanden moet gaan gebruiken dat je ruisvloer omhoog gaat. Maar je kan dan tenminste verder.
mvg Rudy
Is heel wat anders. Bij -0,7V zitten de echte 2SK170 potdicht, helemaal geen stroom meer.sander1238 schreef:Heb even gecontroleerd wat ik van de eBay zending nog overheb. Naar ik begrijp is dit dus niet bruikbaar?
PimDriessen schreef:Hoi Anne,
Zou de 2SK117 GR het niet kunnen doen, die zijn er vanaf 2,6 mA.
Note: IDSS classification Y: 1.2~3.0 mA, GR: 2.6~6.5 mA, BL: 6~14 mA
Groet,
Pim
Geldt ook voor de 2SK117.Maar daarvan is de steilheid bijna de helft en dan ook idem de versterking.Ah!buis schreef:Och, 2SK170 of 370 maakt niet uit, maar moet wel met groene stip zijn.
Zeker voor 't eerste viertal.