TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Kappa7 »

Dan zou dit hem moeten worden lijkt mij zo. =P~
Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen. :hide:
TDA7293 Parallel New SET Amp Schema R3.1 .pdf
(102.58 KiB) 113 keer gedownload
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Kappa7 »

Ik zit even te zoeken wat voor weerstand ik het beste kan gaan gebruiken in de aansluiting van de speakeruitgang.
Is daar een draad gewonden weerstand te verkiezen boven een metaal oxide?
De draadgewonden weerstand heeft wat meer zelf inductie maar of dat gewenst is in deze toepassing?
Kijk ik naar de ZBA versterker van Peter en Peter dan is daar zelfs een spoel overheen gezet.
Met dat in gedachte lijkt me een draadgewonde weerstand wel gewenst.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door cool »

Ik heb van die witte 0,22R 3W weerstanden liggen die N.Pass ook gebruikt.
Kan ik donderdagavond meenemen.
Groetjes,
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Ah!buis »

Wat zelfinduktie in serie met de LS kan best.Of het hier veel voorsteld ? De draadgewonden weerstand stelt als spoel niet veel voor en dan nog 3 in parallel !
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door ray5150 »

Kappa7 schreef:
Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.

Een radiale weerstand heeft een kleine footprint en neemt maar heel weinig ruimte in beslag :
http://www.ebay.com/itm/5-x-5W-0-22-Ohm ... 1438.l2649
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Kappa7 »

cool schreef:
Ik heb van die witte 0,22R 3W weerstanden liggen die N.Pass ook gebruikt.
Kan ik donderdagavond meenemen.
Groetjes,
Hoi Loek, bedankt :goedzo: maar ik moet nog meer spullen bestellen dan bestel ik deze ook mee.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Kappa7 »

Ah!buis schreef:
Wat zelfinduktie in serie met de LS kan best.Of het hier veel voorsteld ? De draadgewonden weerstand stelt als spoel niet veel voor en dan nog 3 in parallel !
Anne
Duidelijk. :D
Wat dat betreft maakt het dus niets uit welk type wordt ingezet.
Dan zoek ik wat moois uit dus.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Kappa7 »

ray5150 schreef:
Kappa7 schreef:
Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.

Een radiale weerstand heeft een kleine footprint en neemt maar heel weinig ruimte in beslag :
http://www.ebay.com/itm/5-x-5W-0-22-Ohm ... 1438.l2649
Zou kunnen en heb ik zelfs liggen. echter moet ik wat print banen kruizen en dan is axiaal wel handig.
zit nu op deze indeling maar er moeten nog een hoop extra printbanen bij.
Knipsel.JPG
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project

Bericht door Barry2001 »

Ha George, je bent er nog mee aan het tekenen ? C4 zit daar wat raar, bij R7/R8 zit het ook wat vreemd, maar het is nog work in progress denk ik?
Plaats reactie