Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.
TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Moderator: Beheerdersteam
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Dan zou dit hem moeten worden lijkt mij zo.
Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.
Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Ik zit even te zoeken wat voor weerstand ik het beste kan gaan gebruiken in de aansluiting van de speakeruitgang.
Is daar een draad gewonden weerstand te verkiezen boven een metaal oxide?
De draadgewonden weerstand heeft wat meer zelf inductie maar of dat gewenst is in deze toepassing?
Kijk ik naar de ZBA versterker van Peter en Peter dan is daar zelfs een spoel overheen gezet.
Met dat in gedachte lijkt me een draadgewonde weerstand wel gewenst.
Is daar een draad gewonden weerstand te verkiezen boven een metaal oxide?
De draadgewonden weerstand heeft wat meer zelf inductie maar of dat gewenst is in deze toepassing?
Kijk ik naar de ZBA versterker van Peter en Peter dan is daar zelfs een spoel overheen gezet.
Met dat in gedachte lijkt me een draadgewonde weerstand wel gewenst.
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Ik heb van die witte 0,22R 3W weerstanden liggen die N.Pass ook gebruikt.
Kan ik donderdagavond meenemen.
Groetjes,
Kan ik donderdagavond meenemen.
Groetjes,
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Wat zelfinduktie in serie met de LS kan best.Of het hier veel voorsteld ? De draadgewonden weerstand stelt als spoel niet veel voor en dan nog 3 in parallel !
Anne
Anne
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Kappa7 schreef:Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.
Een radiale weerstand heeft een kleine footprint en neemt maar heel weinig ruimte in beslag :
http://www.ebay.com/itm/5-x-5W-0-22-Ohm ... 1438.l2649
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Hoi Loek, bedanktcool schreef:Ik heb van die witte 0,22R 3W weerstanden liggen die N.Pass ook gebruikt.
Kan ik donderdagavond meenemen.
Groetjes,
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Duidelijk.Ah!buis schreef:Wat zelfinduktie in serie met de LS kan best.Of het hier veel voorsteld ? De draadgewonden weerstand stelt als spoel niet veel voor en dan nog 3 in parallel !
Anne
Wat dat betreft maakt het dus niets uit welk type wordt ingezet.
Dan zoek ik wat moois uit dus.
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Zou kunnen en heb ik zelfs liggen. echter moet ik wat print banen kruizen en dan is axiaal wel handig.ray5150 schreef:Kappa7 schreef:Nu nog kijken hoe ik dit op een 10x5 print kan krijgen.
Een radiale weerstand heeft een kleine footprint en neemt maar heel weinig ruimte in beslag :
http://www.ebay.com/itm/5-x-5W-0-22-Ohm ... 1438.l2649
zit nu op deze indeling maar er moeten nog een hoop extra printbanen bij.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TDA7293 Parallel New SET Amp Het Bastogne Project
Ha George, je bent er nog mee aan het tekenen ? C4 zit daar wat raar, bij R7/R8 zit het ook wat vreemd, maar het is nog work in progress denk ik?
