Ik heb de demo op de AVMN ook bijgewoond en daar werd aangegeven dat dit wel degelijk gebeurt.matjans schreef:Met DSP alles 1op1 rechttrekken is er niet bij (wees maar niet bang).
Aangegeven Is dat de units op zich in een dode ruimte onder zo een beetje elke hoek zijn opgemeten.
Daaruit Is de correctie verricht. Niet alleen in frequentie karakteristiek maar ook in tijd.
Je krijgt dan 2 units die breed inzetbaar zijn. Het kiezen van het Xover punt gebeurt dan waar Deze het minst kritisch Is.
Voordeel was dat je elke unit kunt gebruiken en dat je niet hoeft te Letten op een match met de andere unit.
De units van grim zijn geselecteerd op de laagste vervorming.
