Fijne printjes hoor, mooi verzorgd en gedocumenteerd

. Vakwerk van knuisje !
Hier mijn toepassing, gisteravond eindelijk weer eens lekker kunnen klussen :
Meetversterkertje, apart amplititude- en impedantiekanaal (heb toch een 6in/6uit geluidskaart, lekker makkelijk werken zo).
Elk kanaal bestaat uit twee parallelgeschakelde versterkerkanalen. Gevoed door 2 maal 160VA, 2x22V. Grootste hifi2000 kastje.
Signalen richting de geluidskaart kunnen verzwakt met stepped (ladder) attenuators, lekker flexibel en gemakkelijk.
Extra dual channel outputje, schakelaartje om te calibreren, etc. Eigenlijk een beetje standaard recept, maar dan wat luxer en gemakkelijker in gebruik.
Status nu :

- Ja, ik wacht nog op de frontjes...voorzijde is nu nog een beetje rommelig met al die kabels ja :)
Frontje moet er ongeveer zo uit gaan zien (kleine revisies geweest) :

- Is natuurlijk maar een kartonnen maquette, om te zien of alles klopt en past !
...en nu kan ik ff niet meer verder. Twee weekjes wachten tot het front terug is van de frezert. En natuurlijk ben ik die rottig kleine stukjes mica weer eens kwijt

...