Hoi mannenWalt schreef:Nou Wouter, het wordt langzaamaan wel eens tijd voor wat concretere plannen omtrent de wedstrijd. In Alphen is er straks al het één en ander te horen (ik, pappaleo, dre) maar wanneer gaat de echte wedstrijd plaatsvinden en wie komt er bijv. in de jury?
Verder ben ik ook benieuwd wat jij als organisator als prijs gaat uitloven?![]()
Groetjes Walter
Destijds hebben we een aantal dingen geopperd. Ik zal het even nalezen maar we hadden bedacht dat we best wel wat tijd kwijt zouden zijn als ieder z'n ontwerp zou presenteren en we daarna naar alle ontwerpen zouden luisteren met een soort gelijke playlist. Een shoot out zou een top 2 of top 3 kunnen opleveren, waarna wellicht een soort finale (blind?) gevormd zou kunnen worden.
Hoe dan ook, voor dit soort dingen zijn Breda niet optimaal. Rudy had vanaf het begin al aangegeven dat hij wel een locatie wilde verzorgen centraal in het land en dan ook voor versterking/apparatuur zou zorgen van voldoende niveau.
Breda, Alphen... allemaal prima! Maar volgens mij moeten we gaan proberen richting 'mei 2015' een ontmoeting te plannen.
Zelf moet ik nog vreselijk aan de bak, maar dat gaat goed komen. Na mijn operatie en de geboorte van een 2e hier (november) was zelfbouwen hier een moeilijk uit te leggen gedoe. Ook de apparatuur werkte niet mee. Sinds kort heb ik Arta gedownload en een meetsysteem (mic/focusrite/kabels etc) bij Rudy aangeschaft dus ik kan hopelijk met een paar weken weer gaan knallen.
Of het project Filter Less Fits met tangband W5-704D voltooid gaat worden is zeer discutabel, ze klinken zonder filtering niet lekker. Daar kan een tweeter bij en een 0,5-weg woofer onder maar het randje gaat er daarmee niet uit. Gelukkig heb ik alles in huis voor plan B, ook een Filter Less Fits opzet: een breedbander in een 3-weg. Dezelfde tweeter opties die ik voor ogen had (peerless DX20 of Aurasound NT1), maar een andere breedbander. Omdat ik voor de TB W5-704D heel leuke plannen had in een TL en dit niet door gaat overweeg ik gewoon een gesloten laag. Vanwege mijn ambities zit in de 3-weg zeer waarschijnlijk 1 Scan-Speak driver. Dit betekent dat ik met ca. 10,- euro een 3-weg moet gaan filteren... Filter Less Fits? Of Fits not?
Jury? We kunnen mensen voordragen, Ivo Opstelten heeft geloof ik ook weer wat tijd. Mag hij de bonnetjes ook meteen controleren